حمیدرضا وفایی‌نژاد خبر داد :

را اندازی پل مکانیزه عابر پیاده میدان قدس

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۶:۵۸:۳۶
کد خبر: ۳۷۹۳۲۹
را اندازی پل مکانیزه عابر پیاده میدان قدس
رئیس کمیسیون زیربنایی شورای شهر قدس تاگبد کرد، لزوم راه‌اندازی پل مکانیزه عابر پیاده میدان قدس تا پایان سال رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس از تأکید شورای شهر به راه‌اندازی پل مکانیزه عابر پیاده میدان قدس تا قبل از پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران حمیدرضا وفایی‌نژاد عضو شورای شهر قدس  در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری کمیسیون زیربنایی و تصویب اعضای شورای شهر و بر اساس مصوبه جلسه 232 شورای شهر مقرر شد شهردار در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تغییر و راه‌اندازی پل مکانیزه عابر پیاده میدان قدس اقدام کند.

وی بیان کرد: با توجه به تعهدی که نسبت به رفاه حال شهروندان محترم و سهولت در عبور و مرور آنها داریم، اعضای شورای اسلامی شهر به شهردار اجازه دادند تا برابر برآورد هزینه انجام‌شده به مبلغ 165 میلیون تومان از محل اعتبارات بودجه سال جاری شهرداری، مراتب را به پیمانکار واجد شرایط آن هم با ترک تشریفات قانونی به لحاظ تسریع در اجرای تعمیرات و راه‌اندازی واگذار کند و شهرداری موظف است تا قبل از پایان سال جاری نسبت به اقدام کند.

رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس  در پایان متذکر شد: ضمناً از عموم شهروندان قدس به لحاظ اشکال فنی که این به‌صورت مکرر داشته است عذرخواهی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز