جشنواره و فستیوال بین المللی پاراگلایدر در سیلوانا برگزار خواهد شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۴:۵۴
کد خبر: ۳۸۰۲۴۲
جشنواره و فستیوال بین المللی پاراگلایدر در سیلوانا برگزار خواهد شد
جلسه هماهنگی اولیه جشنواره و فستیوال بین المللی پاراگلایدر تابستان سال 95 در شهر سیلوانا برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،در جلسه هماهنگی اولیه برگزاری جشنواره و فستیوال بین المللی پاراگلایدر عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به ظرفیت های ارزشمند منطقه سیلوانان بعنوان یکی از قطب های توریسم ورزشی که قابلیت فنی خوبی برای برگزاری مسابقات بین المللی دارد گفت: تجربه  دو دوره قبل که در قالب جشنواره های کشوری در استان آذربایجان غربی برگزار گردید نشان داد که ما می توانیم با رعایت استانداردهای بین المللی نه تنها سایت کوه خلیل در منطقه سیلوانان را بعنوان یک منطقه بکر گردشگری به دنیا معرفی کنیم بلکه توانایی توسعه این رشته مفرح و جذاب را نیز با برگزاری چنین جشنواره هایی خواهیم داشت.

وی افزود: آنچه که امروز ورزش را بیش از همه مورد توجه خود قرار داده است جذابیت و تفریح ناشی از آن است که می تواند بخش بزرگی از مردم را بسوی خود بکشاند و تنها مسابقات رقابتی به معنای محض و فارغ از نشاط و هیجان و جذابیت نمی تواند مردم را راضی کند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: حمایت های استاندار ورزش دوست آذربایجان غربی و نیز همدلی و هماهنگی مجموعه مدیریتی استان بخصوص دستگاه های مختلف اجرایی زمینه میزبانی مسابقات بزرگ و رویدادهای مهم و معتبری را تاکنون فراهم نموده استو
چمن گلی گفت: ما باید نه فقط در مقاطعی از سال بلکه در تمام ایام از ظرفیت های منطقه سیلوانان که به شهر پاراگلایدر نامگذتری شده است استفاده کنیم و از قبل آن بتوانیم زمینه های بازاریابی و توریسم ورزشی را توسعه دهیم که البته این مسئله نیازمند هماهنگی و انسجام در برنامه ریزی و سیاست گذاری های همه ماست.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از بخشداری و شهرداری سیلوانان و نیز حمایت های معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری و  تمامی دست اندرکاران برگزاری دومین جشنواره پاراگلایدر گفت: با آسیب شناسی و احصاء نقاط ضعف این جشنواره می توانیم نسبت به بهتر نمودن فضا و امکانات استاندارد این رویداد بین المللی کمک شایانی بکنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ایجاد تسهیلات و امکانات رفاهی و توجه به استانداردهای سایت و محل لندینگ را از موضوعات اساسی این جشنواره دانست و ابراز امیدورای کرد که این مسابقات مرداد ماه سال 95 با شایستگی تمام در سیلوانا برگزار شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از برگزاری مسابقات تنیس جونیور، مسابقات کبدی جوانان آسیا، مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی و مسابقات بین المللی شطرنج در سال آینده خبر دادو گفت: سال 95 برای ما سال توسعه بین المللی ورزش با رویکردی نوین خواهد بود.
در ابتدای این جلسه میرزایی بخشدار و شرقی شهردار سیلوانا و نیز دیگر مسئولین و نمایندگان دستگاه های اجرایی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
لیلا خوش نیت رئیس و سلیم زاده دبیر هیأت انجمن های ورزشی نیز در آغاز به تشریح اقداماتو برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری شایسته این جشنواره و فستیوال بین المللی پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز