معاون قضایی و جرائم خاص دادگستری خراسان رضوی:

وکلا نقش به سزایی در کاهش اطاله دادرسی دارند

۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۸:۱۹
کد خبر: ۳۸۰۶۸۱
وکلا نقش به سزایی در کاهش اطاله دادرسی دارند
معاون قضایی و جرائم خاص دادگستری خراسان رضوی گفت: وکلا نقش به سزایی در کاهش اطاله دادرسی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجه‌الاسلام فروتنی در آئین نکوداشت استقلال کانون وکلای دادگستری اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای اخلاق اسلامی حکم‌فرما باشد، بزهکاری و دعاوی در آن جامعه نیز کم خواهد بود.

 وی با بیان این که از جامعه اسلامی توقع این است که یک دعوای مدنی به موقع و بر اساس عدالت بررسی شود، تصریح کرد: با ید به این موضوع توجه داشت که افرادی که تعهدی دارند و خطایی را عامدا و عالما مرتکب می‌شوند نه تنها در آخرت بلکه در این دنیا نیز پاسخ خطاهای خود را دریافت خواهند کرد.    

 فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی نیز در این مراسم خطاب به وکلای دادگستری گفت: همواره عدالت را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم تا حق کسی ضایع نگردد.

سردار سرتیپ بهمن امیری‌مقدم کانون وکلا دادگستری را یکی از ارکان تحول در برقراری عدالت جامعه دانست و افزود: مردم از وکلا درخواست اجرای عدالت دارند و بر همین حساب تمام مسائل خود را با ایشان در میان می‌گذارند.

 وی به مسئله مادیات در این حرفه اشاره کرد و متذکر شد: مسلما کسی که در این کشور بعد از تحصیلات و زحمات بسیار به درجه‌ای رسیده است باید معیشت او نیز تامین شود، اما نباید این مسئله مخل اجرای عدالت باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز