مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان:

۱۹ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان لرستان وجود دارد

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۸:۴۴
کد خبر: ۳۸۰۷۳۶
۱۹ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان لرستان وجود دارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: ۲۸ پروژه ورزشی مصوبه سفر رئیس‌جمهور بوده که تاکنون ۹ پروژه آن به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، دکتر عزیز پور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان،  در جلسه مصوبات سفر رئیس‌جمهور که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، در رابطه با مصوبات حوزه ورزش و جوانان اظهار داشت: ورزش و جوانان لرستان 28 مصوبه سفر رئیس‌جمهور داشته که تاکنون 9 پروژه آن به بهره‌برداری رسیده درحالی‌که همه این مصوبات تا پایان سال 94 باید به بهره‌برداری می‌رسید.

وی با بیان اینکه سال گذشته با کمترین اعتبار ممکن شروع به کار شد افزود: علی‌رغم اینکه این پروژه‌ها مصوبات سفر رئیس‌جمهور بوده و بنا شد 100 درصد اعتبارات تخصیص یابد اما امسال نیز اعتباری تخصیص نیافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان عنوان کرد: 19 پروژه باقی‌مانده پیشرفت فیزیکی خوبی دارند اما برخی از این پروژه‌ها برای 300 تا 400 میلیون تومان اعتبار روند کار آن‌ها با مشکل مواجه شده است.

وی بیان کرد: معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری برای 2 تا 3 پروژه که مربوط به سفر بوده‌اند در سال 94 اعتبار گذاشته است و بنا شده وزارت ورزش اعتبار آن‌ها را بگذارد اما متأسفانه اختلاف بین وزارت ورزش و معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور سبب شده که تاکنون این مسئله همچنان باقی بماند.

عزیزپور با اشاره به اینکه 19 پروژه باقی‌مانده ورزش و جوانان عمدتاً بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: برخی از پروژه‌ها که پیشرفت فیزیکی 10 درصد داشته‌اند نیز جزء مصوبات سفر لحاظ شده‌اند و اکنون معاونت رئیس‌جمهور معتقد است که باید پروژه‌های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت باشد به همین دلیل به پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی‌شان پایین بود اعتباری اختصاص نیافت.

مراد روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان نیز در این جلسه گفت: احداث مجتمع ورزشی فرهنگی و توان‌بخشی بنیاد شهید از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان بوده که 3 میلیارد تومان به‌صورت استانی و ‌3 میلیارد تومان از محل منابع ملی اختصاص پیداکرده است.

وی افزود: حدود 16 میلیارد ریال از اعتبارات استانی و 14 میلیارد ریال از اعتبارات ملی باقی‌مانده است که بناشده اخیراً یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر نیز پرداخت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: بخش‌های مختلف مجتمع ورزشی فرهنگی و توان‌بخشی به‌استثنای هتلینگ و رفاهی تقریباً آماده افتتاح‌شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون از محل منابع ملی و بنیادی 123 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: برای تجهیز این مجتمع سه میلیارد تومان نیاز است که برای این اعتبار نیز پیگیری‌هایی با بنیاد انجام‌شده که امیدواریم با تجهیز آن این مجتمع در سه‌ماهه نخست سال 95 به بهره‌برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز