شهرام رضایی :

خدمات مطلوب مجتمع‌های بین‌ راهی لرستان، معرف فرهنگ استان است

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۳:۱۲
کد خبر: ۳۸۱۱۴۴
خدمات مطلوب مجتمع‌های بین‌ راهی لرستان، معرف فرهنگ استان است
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان گفت: ارائه خدمات مطلوب در مجتمع‌های خدماتی‌– رفاهی بین راهی معرف فرهنگ استان است.
 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،، "شهرام رضایی" در دومین نشست کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان لرستان که با حضور مدیران مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی و شرکت‌های امداد‌خودرو استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، مجتمع‌های خدماتی‌– رفاهی بین راهی به عنوان اولین توقفگاه‌ها در استان، نقش به‌سزایی در تغییر نگاه مسافران و جذب گردشگر خواهند داشت و ارائه خدمات مطلوب در این مجتمع‌ها به نوعی معرف فرهنگ استان است.
وی با تاکید بر لزوم ارتقاء سطح کیفی خدمات به مسافران، تصریح کرد‌: نظافت محوطه، سرویس‌های بهداشتی، رستوران، نمازخانه و مرتب‌سازی فضای سبز موجود در مجتمع‌های خدماتی‌– رفاهی در اولویت قرار گیرد تا انگیزه کافی برای توقف مسافران فراهم و ضمن درآمد‌زایی برای بهره‌برداران، موجب افزایش ایمنی در سفرهای برون شهری گردد.
در ادامه این نشست، کاستی‌هایی که در بازدید از مجتمع‌های خدماتی‌– رفاهی سطح استان مشاهده شده بود به مدیران مجتمع‌ها ابلاغ شد تا نسبت به رفع نقص اقدام نمایند.
همچنین شرکت‌های امداد‌خودرو موظف شدند لیست جرثقیل‌ها، وسایل نقلیه و رانندگان تحت پوشش خود را که در ایام کشیک نوروزی (25 اسفند 94 تا 15 فروردین 95) فعال هستند به همراه شماره تماس به کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان لرستان ارسال نمایند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز