استاندار مازندران: شیوه صادرات در مازندران باید تغییر کند

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۶:۰۵
کد خبر: ۳۸۱۹۵۱
استاندار مازندران: شیوه صادرات در مازندران  باید تغییر کند
استاندار مازندران گفت: باید شیوه صادرات مازندران به شیوه صادرات بین‌المللی و کشورهای پیشتاز باشد.

استاندار مازندران گفت: باید شیوه صادرات مازندران به شیوه صادرات بین‌المللی و کشورهای پیشتاز باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ربیع فلاح امروز در جلسه سرعت بخشی به صادرات غیرنفتی در ساری گفت: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید همکاری اقتصادی سیاسی با کشورهای منطقه است.

وی با اشاره به ورود هیئت منگستائو و آستارا خان در سال 93 به مازندران افزود: وقتی در آستارا خان بودیم درباره صادرات با بانک‌ها رایزنی‌هایی شد و خوشبختانه اکنون در موضوع انتقال و ارتباطات مالی مشکلی وجود ندارد و اتفاقات بی‌نظیری در زمینه فعالیت های اقتصادی محقق شده است.

استاندار مازندران تصریح کرد: در مدت دو سال 60 درصد از زیرساخت مازندران در حمل و نقل کالا افزایش یافته است.

وی افزود: از مشکلات صادرات انتقال ارز بود و خوشبختانه این مشکلات حل شده و امروز باید عقب‌ماندگی سال‌های قبل و وقت های از دست رفته را جبران کنیم.

فلاح با اشاره به اینکه مازندران بالاترین تولید مرغ را در کشور دارد، اظهار کرد: باید در تولید این ماده پروتئینی با کیفیت صادرات محور باشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه دیروز با هیئت نروژی در حوزه آبزیان گفت‌وگو شده است، عنوان کرد: قرارداد برقی کردن راه آهن شمال که 350 کیلومتر مربوط به مازندران است که یک میلیارد و 3300 یورو آن در حال سرمایه‌گذاری است در حال انجام است.

وی افزود: در موضوع کشتیرانی، افزایش تولید محصولات باغی، تعامل با بانک‌ها و بخش خصوصی تعامل لازم انجام شده است.

فلاح با بیان اینکه مازندران جزء استان‌های درجه یک گردشگری کشور است اما از داشتن هتل‌های مناسب گردشگری برخوردار نیست، گفت: اکنون 20 هتل چهار ستاره در استان در حال ساخت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز