دانشجویان کشتی‌گیر دانشگاه بجنورد نایب قهرمان مسابقات منطقه ۳ کشور

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۸:۳۳
کد خبر: ۳۸۲۱۵۵
دانشجویان کشتی‌گیر دانشگاه بجنورد نایب قهرمان مسابقات منطقه ۳ کشور
دانشجویان دانشگاه بجنورد در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه‌‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۳ کشور حائز عناوین برتر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علیرضا قنبری فیروز آبادی، معاون دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: این دوره از مسابقات مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۳ کشور به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد و تصدی گری هیات کشتی خراسان رضوی در خانه کشتی این شهر مقدس با حضور پهلوانان نامدار برگزار شد.

وی افزود: آقایان حسین خان زاده، مصطفی علیزاده و محمد رستمی حائز گردن آویز طلا و آقایان رسول قرونه، امین بابایی، علی علیدادیان و نادر اسماعیلی مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی را کسب کردند که باعث شد تیم دانشگاه بجنورد نایب قهرمان این دوره از مسابقات کشتی فرنگی دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۳ کشور شود.

معاون دانشجویی دانشگاه بجنورد ادامه داد: در رشته کشتی آزاد محمد نیک‌پور مدال نقره و آقایان مصطفی پرویزی، امیر لشکر و کاظم حمزه نژاد مدال برنز را از آن خود کردند، تیم دانشگاه بجنورد با مربیگری آقای مهدی هادی‌زاده و سرپرستی آقای مجید ناصری به این مسابقات اعزام شد و 9 دانشگاه در این مسابقات شرکت داشتند که شامل تیم‌های دانشگاه‌های بجنورد، فردوسی مشهد، فنی و مهندسی اسفراین، بیرجند، حکیم سبزواری، فنی و مهندسی قوچان، سمنان، دامغان و صنعتی شاهرود بودند.

قنبری فیروز آبادی عنوان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و دانشگاه‌های سمنان، شیروان، بیرجند در لیگ برتر بازیکن دارند ما توانستیم از این‌ها کسب مدال کنیم و این شانس این را داشتیم که در همه رده‌ها مدال آور باشیم، ما از میان مدال آوران سه قهرمان داشتیم و موفق شدیم هفت سهمیه المپیاد مسابقات کشوری بگیریم که تابستان سال 1395 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه بجنورد با اشاره به اینکه این مسابقات هر دوسال یک بار برگزار می‌شود، بیان کرد: برای این مسابقه دانشجویان کشتی‌گیر حدود 6 ماه به صورت مرتب فعالیت و تمرین داشتند و به مدت دو ماه بچه‌ها اردو ویژه‌ بودند و تمرینات فشرده انجام دادند، همچنین قهرمانان ما جهت مسابقات المپیاد که در تابستان 95 برگزار خواهد شد از روز بعد مسابقات اخیر تمرینات شان را شروع کرده اند و با توجه به اینکه توانستیم در هفت وزن امتیاز المپیاد را بگیریم امیدواریم بتوانیم جزو تیم های قهرمان کشور باشیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه دانشجویانی که علاقمند هستند تا در کلاس های تمرینی و مسابقات شرکت کنند، چگونه باید به این گروه بپیوندند، گفت: قبل از هر اردو و شروع تمرینات آگهی در سطح دانشگاه منتشر می‌شود و اطلاع سازی دقیق صورت می‌گیرد و بنا بر تشخیص و استعداد یابی مربی و مهارت کشتی‌گیران دانشجویان به مسابقات  اعزام می‌شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه بجنورد در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که بتوانیم ورزش همگانی را به صورت برنامه‌ریزی شده در دانشگاه اجرایی کنیم و در حال حاضر پیگیر این هدف هستیم.

لازم به ذکر است ماه گذشته مسابقات بدمینتون دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور نیز به مدت سه روز در دانشگاه بجنورد برگزار شد و در بخش تیمی خواهران دانشگاه بجنورد موفق شد مقام سوم تیمی را از آن خود کند؛ اما در بخش برادران تنها یک نفر از دانشگاه بجنورد سهمیه المپیاد کشوری را در بخش تک نفره کسب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز