نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد؛

توسعه فضای فرهنگی در مناطق کمتر توسعه یافته

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۰:۴۷
کد خبر: ۳۸۲۲۰۵
توسعه فضای فرهنگی در مناطق کمتر توسعه یافته
سال آتی دو خانه فرهنگ در مناطق کمتر توسعه یافته شهر در باغ نشاط و چوبیندر احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حسین غیاثوند نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورا با بیان اینکه سیاست شورای شهر در حوزه فرهنگی در سال جدید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و احداث مراکز فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار است، گفت: دو خانه فرهنگ در شهرک شهید بهشتی(باغ نشاط) و چوبیندر با اعتباری معادل چهار میلیارد ریال احداث می شوند و این رقم قابل افزایش است.

وی همچنین از طراحی خانه فرهنگ در نواب در سال 95 خبرداد و اظهار کرد: با آغاز و اتمام طراحی خانه فرهنگ در سال آتی مراحل اجرایی کار در سال 96 آغاز می شود.

این عضو شورا از تعیین تکلیف پروژه فرهنگسرای نشر آثار و ارزشهای امام خمینی(ره) تا پایان خرداد سال آینده خبرداد و اضافه کرد: در جریان بررسی بودجه سال 95 بلاتکلیفی پروژه از شهردار مورد سؤال قرار گرفت و بنابر تأکید پارلمان محلی تا پایان خرداد سال آتی این پروژه باید تعیین تکلیف شده و جواب قطعی اعلام شود.

وی گفت: امسال یکی دیگر از تاکیدات اعضای شورا اختصاص اعتبار دو میلیارد تومانی برای کمک نقدی و غیرنقدی در حوزه فرهنگی و عمرانی به مساجد بود و از سوی دیگر بر مشارکت شهرداری در ساخت باغ موزه دفاع مقدس تأکید شد.

غیاثوند خاطرنشان کرد: در جلسات بررسی بودجه احداث فضای سبز شهری با کاربری فرهنگی و اجتماعی در خیابان سعدی تاکید شد و مورد تصویب پارلمان محلی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز