معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

طرح عیدانه " آگاهی هدیه دهیم" در تبریز اجرا می شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۲:۲۱:۳۵
کد خبر: ۳۸۲۴۷۲
طرح عیدانه  آگاهی هدیه دهیم در تبریز اجرا می شود
چمیده فر به برنا گفت: طرح "عیدانه کتاب" اتفاقی نو در حوزه نشر است که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب برای اولین بار در تبریز اجرا می شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح عیدانه کتاب با شعار " آگاهی هدیه دهیم" در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسن چمیده فر با اعلام این خبر افزود: طرح "عیدانه کتاب" اتفاقی نو در حوزه نشر است که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب برای اولین بار اجرا می شود.

وی افزود: بهره‌گیری از فرصت نوروز و سنت ایرانی عیدی دادن، گسترش طرح به تمام استان‌ها، تأکید بر کتابفروشی‌های شاخص و مهم در استان، ارتقای ابزارهای و روش‌های نظارتی و کنترلی برای بهبود خدمات و ترغیب و تشویق کتابفروشی‌ها برای عضویت در طرح از جمله اهداف طرح "عیدانه کتاب" هستند.

چمیده فر همچنین هدف اصلی از اجرای این طرح را تعمیق و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این راستا سامانه آنلاینی طراحی شده که در این سامانه تمام فعالیت های عیدانه کتاب ثبت و قابل مشاهده خواهد بود و همچنین، نقشه آنلاینی در این سامانه طراحی شد که در آن تعداد کتابفروشی های فعال در استان، آدرس و مشخصات آنها ثبت شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از علاقمندان به مقوله کتاب و کتابخوانی و مردم فرهیخته استان دعوت کرد تا در این طرح حضوری فعال و چشمگیر داشته و جایگاه و پیشینه فرهنگی تبریز را بیش از پیش نمودار سازند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز