کارشناس بهداشت مرکز شهید بلندیان قزوین:

بازرسی و نظارت بر قنادی های قزوین تشدید می شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۵:۳۴
کد خبر: ۳۸۲۷۴۱
بازرسی و نظارت بر قنادی های قزوین تشدید می شود
سلیمانی: بازرسی و نظارت بر قنادی های قزوین تشدید خواهد شد و این طرح به منظور کنترل بهداشتی و همچنین رعایت قیمت های مصوب اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، به منظور اجرای برنامه بسیج سلامت نوروزی، تیم مشترک بازرسی، متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت و صنعت و معدن و با حضور رییس اتحادیه قنادان و قاضی تعزیرات حکومتی، وضعیت بهداشتی قنادی های شهرستان قزوین در طرح ضربتی سه روزه، بازرسی شد.

مهندس محمدتقی سلیمانی، کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در این باره گفت: با توجه به فرارسیدن ایام سال نو و افزایش تقاضای شهروندان برای خرید شیرینی، این طرح به منظور کنترل بهداشتی و همچنین رعایت قیمت های مصوب اجرا می شود.

وی افزود: در نخستین روز طرح بازرسی و نظارت 10قنادی شهر قزوین مورد بازرسی قرار گرفت و سه واحد متخلف با تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی برای صدور رأی و اعمال جریمه معرفی شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: بدون همراهی و کمک شهروندان، بازرسی کامل از مراکز عرضه مواد غذایی و اطمینان از عرضه مواد غذایی سالم، بسیار دشوار خواهد بود.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موضوع را با شماره 190(سامانه ارتباطات مردمی وزارت بهداشت) اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز