در مشهد صورت گرفت؛

افتتاح پارک علمی پروفسور بازیما در منطقه گردشگری سپاد

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۹:۰۹
کد خبر: ۳۸۲۹۵۴
افتتاح پارک علمی پروفسور بازیما در منطقه گردشگری سپاد
در آستانه آغاز سال نو پارک علمی و موضوعی دکتر بازیما در منطقه گردشگری سپاد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، پارک علمی «پروفسور بازیما» منحصر به فردترین پارک موضوعی علمی ایران در سه موضوع زیست شناسی، زمین شناسی و نجوم  با مساحتی بالغ بر   ۲۵۰۰ متر مربع واقع در منطقه گردشگری سپاد است.

این پارک علمی با تلفیق حوزه های سرگرمی و آموزشی سعی دارد فضایی مفرح و آموزنده را برای شهروندان و زائران به وجود آورد. کارشناسان در این مجموعه با بهره گیری از آخرین تکنیک های طراحی مراکز علمی تفریحی و خانوادگی همچون داستان گویی، مدیریت تجربه مشتری، سناریو محوری و ... به دنبال ارتقاء سطح علمی شهروندان هستند.

مخاطبان پارک علمی «پروفسور بازیما» با بازدید از این مجموعه به سوالاتی خود پیرامون چگونگی آفرینش کهکشان ها، سیاره زمین، حیات اولیه، زندگی حیوانات ماقبل تاریخ مانند دایناسورها و فرمانروایی انسان بر روی زمین می پردازند. بازدید کنندگان از ین مجموعه سفری پر هیجانی از اعماق فضا تا شگفتی های درون بدن را تجربه خواهند کرد.

این پارک علمی و موضوعی در فضای مناسب با امکانات رفاهی مورد توجه شهروندان و زائرین قرار خواهد گرفت، افتتاح این پارک علمی، به واقع برگ زرینی در کارنامه فعالیت و خدمات سرمایه گذاران داخلی جهت ارتقاء سطح علمی مجاوران و زائرین علی بن موسی الرضا (ع) در آستانه بهار سبز است.

 

از آن جایی که برنامه تاسیس پارک علمی برآمده از نیاز جامعه مدرن است و ضرورت تاسیس آن در کلان شهرهایی همچون شهر مقدس مشهد بیش از بیش احساس می شود، افتتاح این پارک علمی را در منطقه گردشگری سپاد باید به فال نیک گرفت، چرا که تاسیس و افتتاح این قبیل پارک ها به منزله طرحی اساسی جهت ارتقاء روحیه علمی در شهروندان، زائرین و مجاورین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز