در مراسمی با حضور معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور؛

محمد همتیان به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین معرفی شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۱:۱۷
کد خبر: ۳۸۳۰۳۳
محمد همتیان به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین معرفی شد
در مراسمی با حضور معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، محمد همتیان به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در مراسمی با حضور درفشی معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، عباسعلی درافشانی معاون استاندار و مدیران محلی، ضمن تقدیر از خدمات ۲۰ماهه حافظ باباپور، مدیر سابق، محمد همتیان به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین منصوب شد.

در این مراسم که در سالن جهادکشاورزی قزوین برگزار شد حافظ باباپور مدیر سابق بنیاد مسکن استان قزوین با ارائه گزارشی از خدمات انجام شده اظهار کرد: ۵۰درصد مسکن روستایی استان قزوین مقاوم سازی شده و در میان استان های شاخصی هستیم که در خصوص کیفی سازی ساخت و سازها موفق عمل کرده ایم.

باباپور بیان کرد: تا پایان سال گذشته تمام روستاهای بالای ۲۰خانوار استان از طرح هادی برخوردار شده اند و با تفاهم نامه سه جانبه با استانداری، بنیاد مسکن و نظام مهندسی برای طرح های تجدیدی طرح هادی در ۳۰۰روستا نیز انجام شده است.

وی یادآورشد: در حوزه مسکن شهری برای اجرای ۸۰طرح هادی روستایی بالغ بر ۷۶میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال هزینه شده است.

باباپور از تکمیل طرح مسکن مهر در شهرهای کمتر از ۲۵هزار نفر جمعیت خبر داد و اظهارداشت: در فروردین ماه سال آینده جشن پایان طرح مسکن مهر در شهرهای کمتر از ۲۵هزار نفر جمعت را برگزار می کنیم که با این کار اولین استانی خواهیم بود که در این راستا موفق عمل کرده است.

محمد همتیان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین هم در این جلسه گفت: قزوین با داشتن موقعیت های مناسب صنعتی، کشاورزی و گردشگری در حوزه مسکن هم وضعیت مناسبی دارد و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی بخوبی انجام شده است.

وی افزود: امیدواریم با تداوم کارهای خوب انجام شده در تکمیل طرح های نیمه تمام همت کرده و با تعامل مسئولان استانی نسبت به انجام ماموریت های محوله اقدام کنیم.

در این مراسم اعلام شد حافظ باباپور به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی منصوب شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز