فرمانده انتظامی استان لرستان:

انهدام باند سوداگر مرگ و کشف بیش از ۹ کیلو گرم هرویین در بروجرد

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۸:۳۵
کد خبر: ۳۸۳۲۲۳
انهدام باند سوداگر مرگ و کشف بیش از ۹ کیلو گرم هرویین در بروجرد
فرمانده انتظامی استان لرستان از انهدام یک باند دو نفره سوداگر مرگ و کشف 9 کیلو و 850 گرم هرویین در شهرستان بروجرد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، سردار" محمد قنبری" گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر جابه‌جایی محموله مواد مخدر توسط باند سوداگر مرگ با یک دستگاه وانت نیسان از استان‌های همجوار به بروجرد‌، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی بروجرد قرارگرفت.
وی خاطر‌نشان کرد: ماموران با تشکیل اکیب ویژه در محور ورودی بروجرد از سمت اراک مسقر شده و با مشاهده وانت نیسان دستور توقیف آن را داده که راننده توجهی به ایست پلیس ننموده و متواری شد.
قنبری در ادامه بیان داشت: ماموران در پی تعقیب و گریز این قاچاقچیان که قصد فرار را داشتند با هدف قرار دادن لاستیک خودرو‌، آن را توقیف کردند.
سردار قنبری اظهار داشت‌: با دستگیری دو قاچاقچی‌، در بازرسی از خودرو مذکور 9 کیلو و 850 گرم هرویین که به صور ماهرانه‌ای دریک کیف داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی لرستان با تقدیر و تشکر از سربازان گمنام امام (عج) در همکاری با پلیس لرستان در مبارزه با قاچاقچیان، گفت: سوداگران مرگ همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز