نایب قهرمانی لرستان در پیکارهای ژیمناستیک هنری نوجوانان کشور

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۸:۳۱
کد خبر: ۳۸۳۳۴۴
نایب قهرمانی لرستان در پیکارهای ژیمناستیک هنری نوجوانان کشور
پرونده پیکارهای ژیمناستیک هنری نوجوانان کشور با قهرمانی مازندران و نایب قهرمانی تیم لرستان در خرم آباد بسته شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،پیکارهای ژیمناستیک هنری نوجوانان کشور در شش وسیله از دیروز به میزبانی خرم‌آباد و در سالن شهید توکل مصطفی‌زاده با حضور ۱۶ تیم برگزار شد که مازندران با کسب 209.15 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های لرستان و اردبیل با 202.05 و 201.75 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در حرکات زمینی، شایان رشیدی از آذربایجان‌شرقی، مهدی عطایی از کرمان و مهران بیرانوند از لرستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وسیله خرک حلقه، امین علی‌زاده از آذربایجان‌شرقی قهرمان شد، کاوان نوراللهی از کردستان نایب‌قهرمان و عرشیا منصوری از کرمان سوم شد.

در وسیله دار حلقه، وهاب ناصری از خراسان رضوی به مقام قهرمانی رسید، یاسین مهدی‌زاده از مازندران دوم شد و امید آینه‌بند از خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پرش خرک، امید آینه‌بند از خوزستان بر سکوی نخست ایستاد، فردین عطایی از آذربایجان شرقی، مهدی ناصح از مازندران و وهاب ناصری از خراسان رضوی مشترکا دوم شدند.(نکته: در این وسیله نفر هیچ ژیمناستی امتیاز لازم  برای قرار گرفتن در جایگاه سوم را کسب نکرد.)

در پارالل، یاسین مهدی‌زاده از مازندران، مهرداد دولتشاه از لرستان و عرفان جهان‌دیده از اردبیل در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بارفیکس،فردین عطایی از آذربایجان‌ شرقی عنوان قهرمانی را کسب کرد، عرفان جهان‌دیده از اردبیل دوم شد و حسین نوری از مازندران بر سکوی سوم ایستاد.

امید آینه‌بند با کسب 71.50 امتیاز قهرمان قهرمانان شد. فردین عطایی و یاسین مهدی‌زاده نیز به ترتیب با 71.05 و 70.45 امتیاز دومین و سومین ژیمناست پرامتیاز این دوره بودند.

لرستان به‌عنوان تیم اخلاق این دوره انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز