معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

مردم لرستان این‌بار به عقلانیت و تدبیر رأی دادند/انتخابات هفتم اسفند در لرستان سالم، قانونمند، رقابتی و پُرشور برگزار شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۹:۰۷
کد خبر: ۳۸۳۳۴۵
مردم لرستان  این‌بار به عقلانیت و تدبیر رأی دادند/انتخابات هفتم اسفند در لرستان سالم، قانونمند، رقابتی و پُرشور برگزار شد
معاون استاندار لرستان گفت: انتخابات هفتم اسفند سالم، قانونمند، رقابتی و پُرشور برگزار شد و در این دوره رضایت مردم، کاندیداها، مجریان و ناظرین انتخابات را شاهد بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، سیدسعید شاهرخی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان در جلسه شورای اداری لرستان، گفت: رهبر معظم انقلاب رای مردم در انتخابات را حق‌الناس و رئیس‌جمهور نیز بر لزوم برگزاری انتخابات قانون‌مند تاکید داشتند و وزیر کشور نیز بر لزوم بی‌طرفی مجریان انتخابات تاکید داشت که خوشبختانه انتخابات هفتم اسفند سالم، قانونمند، رقابتی و پُرشور برگزار شد.
وی با بیان این‌که لرستان در این دوره از انتخابات یکی از بهترین دوره‌های انتخابات را برگزار کرد و در این دوره رضایت مردم، کاندیداها، مجریان و ناظرین انتخابات را شاهد بودیم، گفت: میانگین مشارکت مردم در انتخابات این دوره 62 درصد و در لرستان 64 درصد بوده است.
استاندار لرستان اضافه کرد: پل‌دختر با 85 درصد، کوهدشت و رومشگان با 76 درصد، دلفان با 71 درصد بیشترین مشارکت را در انتخابات این دوره داشتند.
بازوند با انتقاد از برخی کاندیداها که بحث مهندسی انتخابات این دوره را مطرح کردند و این به‌نوعی یک روش غیراخلاقی بود، افزود: خوشبختانه در این دوره شاهد بودیم که مردم توجهی به وعده‌های دروغین برخی از کاندیداها نکردند چراکه آن‌ها دیگر از افراط و تفریط خسته شده‌اند مردم این‌بار به عقلانیت و تدبیر رأی دادند.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان با بیان این‌که مصادره کردن خدمات دولت به نفع خود توسط برخی از کاندیداها را یک روش غیر اخلاقی دانست و گفت: این دوره از انتخابات یکی از امن‌ترین انتخابات در استان را شاهد بودیم که جا دارد از شورای تامین استان، سپاه، نیروی انتظامی، اطلاعات، صدا و سیما و رسانه‌ها، هیئت‌های اجرایی و نظارت، گروه‌های سیاسی و احزاب و فرمانداران قدردانی شود.
شاهرخی اضافه کرد: در مرحله اول انتخابات چهار کرسی نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف شد و 5 کرسی نیز به مرحله دوم کشیده شد.
وی با بیان این‌که بیشترین آمار شرکت کنندگان لرستانی در مرحله اول انتخابات در رده سنی 18 تا 26 سال بودند، افزود: در مرحله دوم 850 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در لرستان داریم که امید است در این مرحله نیز شاهد مشارکت مردم به‌ویژه نسل جوان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز