استاندار قم:

همه نهادها برای گردش اقتصادی صنایع دستی تلاش کنند

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۳:۱۰
کد خبر: ۳۸۳۴۱۷
همه نهادها برای گردش اقتصادی صنایع دستی تلاش کنند
استاندار قم گفت: زیرساخت های لازم برای ارتقای صنایع دستی در این استان فراهم نبوده است و همه نهادها باید برای گردش اقتصادی صنایع دستی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در بازدید از دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، گردشگری، توانمندی های روستایی و سوغات افزود: صنایع دستی با کمترین سرمایه گذاری ممکن می تواند بر روی اقتصاد خرد استان تاثیر بگذارد، از این رو همه نهادها با تعامل یکدیگر برای ارتقای تولیدات صنایع دستی تلاش کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با سیاست گذاری های انجام شده و برنامه ریزی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم شاهد رونق صنایع دستی در استان باشیم همچنین استانداری نیز در این زمینه آماده ارائه کمک های لازم خواهد بود.

صادقی افزود: هنرمندان با استفاده از اراده و هنر دست خود در اقتصاد و توسعه استان نقش مهمی دارند، لذا باید شان و جایگاه هنرمندان صنایع دستی مورد توجه قرار گیرد.

وی به بخش های مختلف این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تنوع رشته های مختلف صنایع دستی توان هنرمندان صنایع دستی را به مرحله نمایش گذاشته است.

دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، گردشگری، توانمندی های روستایی و سوغات در محل دائمی نمایشگاه های استان قم برپا بود که شب گذاشته با حضور استاندار قم به کار خود پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز