معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

بانوان توانمند استان در عرصه های مدیریتی شناسایی شوند

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۰:۱۹
کد خبر: ۳۸۳۴۴۹
بانوان توانمند استان در عرصه های مدیریتی شناسایی شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از تدوین و اجرای برنامه عملیاتی و اولویت بندی نیازهای حوزه زنان خبر داد و گفت: این برنامه می تواند چراغ راهی برای پیشبرد برنامه های حوزه زنان و خانواده در استان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروزاکرمی در نشست کارگروه بانوان و خانواده استان هرمزگان، عنوان کرد: ما باید زمینه استفاده از ظرفیت بانوان توانمند را دراستان  فراهم کنیم و دولت و ملت باید بستر مناسبی را برای مشارکت زنان درروند توسعه کشور فراهم کنند تا از خودباوری و توانمندی بانوان درهمه عرصه ها استفاده شود.

وی افزود: مشارکت زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و سایر حوزه ها می تواند به توسعه کشور کمک شایانی داشته باشد که باید با برنامه ریزی و اولویت بندی مناسب زمینه این حضور محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه بانوان می توانند یکی از ارکان مهم ایجاد تحول در کشور باشند، تصریح کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند باید با نقش آفرینی های خود در عرصه های مختلف، تاثیرگذاری خود را در پویایی، نشاط  و ایجاد تحول در جامعه داشته باشند.

اکرمی با اشاره به لزوم شناسایی و استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه های مدیریتی استان هرمزگان، اظهار داشت: باید از پتانسیل های موجود دراستان استفاده شود و زنان هرمزگانی باید بیش از پیش در حوزه های مدیریتی حضور داشته باشند.

وی از تدوین و اجرای  برنامه عملیاتی و اولویت بندی نیازهای حوزه زنان خبر داد و گفت: این برنامه می تواند چراغ راهی برای پیشبرد برنامه های حوزه زنان و خانواده در استان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز