مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد؛

آماده سازی مساجد و نمازخانه ها برای استقبال نوروزی

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۰:۴۵
کد خبر: ۳۸۳۵۲۷
آماده سازی مساجد و نمازخانه ها برای استقبال نوروزی
وزیری نژاد: 11 نمازخانه بوستان های شهر و 8 مسجد شهر قزوین برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تجهیز و برای نوروز 95 آماده سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید وزیری نژاد بازبودن این نمازخانه ها و مساجد را در راستای اجرای برنامه های تدوین شده نوروزی برشمرد و اظهار کرد: نیاز مسافران نوروزی در شهر به امکانات رفاهی اولیه و اقامه نماز بر کسی پوشیده نیست و عید امسال گردشگران در دارالمومنین قزوین امکانات بهتری دارند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: مسجد حضرت ولی عصر(عج) در چهار راه ولی عصر، حضرت فاطمه زهرا(س) در خیابان عبید زاکان، حضرت محمد رسول الله در چهار راه فلسطین، مسجد جامع عتیق در خیابان شهداء، مسجد کریم اهل بیت(ع) خیابان دادگستری، مسجد الغدیر در انتهای بلوار شهید بابایی، مسجد ولایت در ابتدای خیابان شهید بابایی از جمله مساجد در نظر گرفته شده است.

وزیری نژاد یادآور شد: نمازخانه های بوستان های فدک واقع در بلوار نخبگان، ملت در ابتدای خیابان پادگان، پامچال واقع در مینودر، انتهای بلوار صیاد شیرازی، گلسار شهرک مینودر فلکه دهخدا، رز در خیابان راه آهن روبروی پمپ بنزین و بوستان نیایش واقع در کمربندی جمهوری اسلامی از جمله نمازخانه های میزبان میهمانان نوروزی می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نمازخانه بوستان ملاخلیلا ورودی بوستان ملاخلیلا ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، نمازخانه های پایانه مسافربری آزادگان و دفاع مقدس واقع در میدان تهران قدیم و دو راه همدان، نمازخانه صفا در جاده رشت و نمازخانه متقین، میدان دفاع مقدس و دو راه همدان از دیگر نماز خانه های هماهنگ شده برای ارائه خدمات به مسافران است.

وی افزود: این مساجد از اذان صبح تا طلوع آفتاب و از اذان ظهر تا ساعت 10شب پذیرای اقامه نماز مسافران نوروزی است.

وزیری نژاد اظهار کرد: در دین مبین اسلام  به صله رحم، کمک به مستمندان،​ توجه به طبیعت و نظافت شهری و ... تاکید فراوانی شده است و ایام نوروز بهترین فرصت برای جامه عمل پوشاندن به این دستورات دینی می باشد که می توان به این آیین ها رنگ و بوی معنوی بخشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز