مجمع عمومی موسسه مردم نهاد آدینه جنوب چابهار برگزار شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۹:۲۰
کد خبر: ۳۸۳۵۸۹
مجمع عمومی موسسه مردم نهاد آدینه جنوب چابهار برگزار شد
برنا: مجمع انتخابات موسسه مردم نهاد آدینه جنوب در شهرستان چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از چابهار ،مجمع عمومی و انتخابات موسسه مردم نهاد آدینه جنوب با موضوع فعالیت میراث معنوی و فرهنگی،گردشگری و با حضور ۱۷ نفر از اعضای هیأت موسس درمحل اداره ورزش و جوانان چابهار برگزار شد.

 

لعل بخش امیری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار گفت:در این جلسه بر لزوم توجه و دقت بیشتر سازمان های مردم نهـاد بر فرصت ها و اجرای برنامه های فرهنگی-اجتماعی تاکید شد و باید به این نهادها بعنوان یک فرصت نگاه کنیم.

 

امیری اضافه کرد: اولین همایش ملی روانشناسی و مدیریت آسیب های اجتماعی که با کیفیت بالایی برگزار شد توسط موسسه مردم نهاد نبی اکرم ص برگزارگردید که همگان را به تعجب برانگیخت که موسسات می توانند در اکثر زمینه به مسئولین یاری رسانند که در چابهار این کارها کم انجام نشده است.

 

وی افزود:شهاب شیهکی  بعنوان ناظر و فاطمه یاری نماینده اداره کل در این مجمع حضور داشتند

سرپرست اداره ورزش و جوانان چابهار بیان داشت: در این مجمع که روز شنبه بیست و دوم اسفند  برگزار شد امید شفیعی بعنوان دبیر و عالیه امانی بعنوان مسئول امور مالی و سمیه رئیسی بعنوان بازرس انتخاب و معرفی شدند.  

در پایان این جلسه آقایان انور میهن دوست،فریبا ملازهی،توران برهانی،عالیه امانی،امید شفیعی بعنوان  اعضای هیأت رئیسه و منصور جدگال و داوود آبیار بعنوان اعضای علی البدل  موسسه مردم نهاد آدینه جنوب چابهار به مدت یکسال انتخاب شدند.

گفتنی ست که موسسه فوق از سال ۸۷ بصورت غیر رسمی شروع به فعالیت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز