حضرت پور شهردار ارومیه از برگزاری جشن ۵۰۰۰ سالگی ارومیه خبرداد

۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۵:۴۷
کد خبر: ۳۸۴۸۶۲
حضرت پور شهردار ارومیه از برگزاری جشن ۵۰۰۰ سالگی ارومیه خبرداد
محمد حضرت پور شهردار ارومیه از برگزاری جشن 5هزار سالگی ارومیه در اردیبهشت سال 95 خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،محمد حضرت پور شهردار ارومیه با اشاره به نزدیکی برگزاری این جشن با ششمین اجلاس بین‌المللی راه ابریشم، گفت : این دو اقدام فرصت مناسبی است تا بتوانیم ظرفیتهای گردشگری ارومیه را به کشورهای حاضر در این اجلاس معرفی کنیم.

وی بابیان اینکه 32 کشور جهان در این اجلاس حضور خواهند داشت، افزود: از هم اکنون برای معرفی شهر ارومیه به عنوان شهری با قدمت 5 هزار سال و شهری زیبا و خوش آب و هوا در تلاش هستیم.

شهردار ارومیه با بیان اینکه باید بتوانیم در این اجلاس شهر ارومیه و جاذبه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری آن را به کشورهای حاضر در این اجلاس معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این خصوص شاهد همکاری هر چه بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی باشیم.

حضرت‌پور با اشاره به در پیش بودن نوروز 95، گفت: زیباسازی شهر ارومیه، پاکسازی شهر از پوسترهای تبلیغاتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رنگ‌آمیزی جداول و رسیدگی به معابر شهری از جمله اقداماتی است که برای نوروز انجام گرفته است.

وی افزود : باید در برگزاری ششمین اجلاس بین‌المللی راه ابریشم، علاوه بر معرفی شهر ارومیه به عنوان یکی از شهرهای مهم و کلانشهر ایران، امنیت موجود در این شهر را برای سرمایه‌گذاران تشریح کنیم.

 

نظر شما
نظرات
شهاب گلمحمدي
|
-
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
0
در خصوص باشگاه فوتبال ماشين سازي تبريز آيا بهتر نيست درخواست نماييد باشگاه بازيهاي خود رادر اروميه برگزار كند تا هم از پشتيباني تماشاگر بيشتر برخوردار شود و هم اروميه نيز رنگ فوتبال به خود ببيند؟
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز