گیلان آماده استقبال از مسافران نوروزی

استاندار : ظرفیت اماکن اقامتی بیش از ۷۰۰ هزارنفر در روز است

۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۶:۳۸
کد خبر: ۳۸۵۱۳۱
استاندار : ظرفیت اماکن اقامتی بیش از ۷۰۰ هزارنفر در روز است
استاندار گیلان گفت : تمام تلاش ما این است تا خاطره‌ای خوبی برای گردشگران نوروزی رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، دکتر نجفی در پایان نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه حدود 1500واحد گردشگری در قالب هتل، مهمانپذیر و مجتمع گردشگری برای میزبانی گردشگران آماده شده است گفت : علاوه بر این 400 واحد مدرسه برای اسکان فرهنگیان نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 700 هزار نفر در روز برای میزبانی از گردشگران در این اماکن تدارک دیده شده است افزود :  تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان استان با تمام توان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند .

وی از برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیلات نوروزی در طی چند ماه گذشته خبر داد و افزود : تمام تلاش ما این است تا خاطره‌ای خوبی برای گردشگران نوروزی رقم بزنیم .

دکتر نجفی با اشاره به افتتاح 900 متر  از باقی مانده آزادراه رشت – قزوین در سال گذشته و نقش آن در کاهش بار ترافیکی مسیر تهران رشت  اظهار داشت : شب عید  نیز به یاری خدا بیش از  3 هزار متر از باقی مانده این آزاد راه از سمت ورودی گیلان باز گشایی خواهد شد که تحقق این مهم نقش بسزایی را در کاهش بار ترافیکی این مسیر ایفاء خواهد کرد .

دکتر نجفی افزود : تمهیداتی نیز فراهم می کنیم که در محور  امامزاده هاشم نیز با حضور عوامل راهداری  و راه و شهرسازی مشکل ترافیکی کمتر داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات ماهانه شورای ترافیک با دستگاه های اجرایی به ویژه پلیس راه، راهداری، اورژانس و هلال احمر تاکید کرد که با قوت در این ایام در اقصی نقاط استان حضور داشته باشند.

نمانیده عالی دولت در گیلان بر ضرورت حفظ محیط زیست استان تاکید کرد و افزود : انتظار ما از مسافران گرامی نیز این است ضمن بهره بردن از مواهب طبیعی گیلان در حفظ محیط زیست نیز کوشا بوده تا این نعمت الهی  که متعلق به همه می باشد حفظ شود .

استاندار گیلان افزود : بازرسان ستاد تنظیم بازار نیز به طور مستمر نظارت و بازرسی از بازار را خواهند داشت البته سفارش بنده  به تمامی کسبه این است که هم در کیفیت و هم درقیمت و محبت و مهربانی و آن صفا و مهمان نوازی که گیلانی ها به آن معروف هستند را حفظ کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز