معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی:

بیش از ۴۹۷ سبد حمایتی بین نیازمندان توزیع شده است

۱۳۹۵/۰۱/۰۵ - ۰۷:۳۷:۰۵
کد خبر: ۳۸۵۸۷۹
بیش از ۴۹۷ سبد حمایتی بین نیازمندان توزیع شده است
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش از 497 سبد حمایتی بین نیازمندان و در قالب طرح فرشتگان رحمت توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا فضلیانی با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اظهارداشت: یکی از ماموریت های سازمان داوطلبان این جمعیت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و آسیب دیده جامعه است.

وی تصریح کرد: در راستای دست‌یابی به اهداف خیرخواهانه و بشر دوستانه این جمعیت به منظور خدمت رسانی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در ایام نوروز، با همکاری خیرین و نیکوکاران، نسبت به تهیه بسته های حمایتی«مواد غذایی ، پوشاک و ...» و توزیع آن‌ها بین نیازمندان اقدام می‌نمابد.

فضلیانی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا به امروز بالغ بر 497 سبد حمایتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: با توزیع این بسته‌ها، بیش از یک هزار و 532 نفر از سبد حمایتی بهره‌مند شده‌اند و ارزش ریالی این سبدها بیش از 497 میلیون ریال هزینه شده است.

فضلیانی ضمن دعوت از کلیه خیرین نیک اندیش جهت مشارکت در اجرای طرح های انسان دوستانه و عام المنفعه جمعیت هلال احمر، گفت: جمعیت هلال احمر به‌عنوان حلقه واسط توان توانمندان و نیاز نیازمندان بسترساز فعالیت های بشر دوستانه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز