استاندار در دیدار نوروزی جمعی از ائمه جمعه مازندران:

ائمه جمعه در تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی نقشی اساسی دارند

۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۰:۲۸
کد خبر: ۳۸۶۷۱۱
ائمه جمعه در تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی نقشی اساسی دارند
استاندار مازندران در دیدار نوروزی جمعی از ائمه جمعه مازندران گفت: ائمه جمعه در تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی نقشی اساسی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ربیع فلاح در دیدار نوروزی جمعی از ائمه جمعه مازندران با تبریک سال جدید و تقارن ابتدا و انتهای سال 95 با میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ان شاء الله امسال در سایه و پرتو معنویت و عنایت حضرت فاطمه زهرا (س) سالی موفقیت آمیز و پرثمر برای مردم عزیز ما باشد.

استاندار مازندران به نامگذاری سال 95 به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: در حوزه اشتغال و اقتصاد باید همانند دوران جنگ عمل کرد و تفکر جهادی در حوزه اقتصاد باید حاکم شود.

وی تاکید کرد: با حل مشکل اقتصادی مشکلات حوزه فرهنگ و اجتماع نیز مرتفع خواهد شد و مقام معظم رهبری نیز در سال 95 اولویت اصلی را حل مشکلات اقتصادی مردم اعلام کردند.

مقام عالی دولت در استان از همکاری و مساعدت نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه مازندران تقدیر و تشکر و تصریح کرد: با همکاری ائمه جمعه و همه چهره های سیاسی و اداری شاهد ایجاد همدلی و همزبانی و همگرایی در استان بوده ایم و امیدواریم این روحیه و شیوه در تمام فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در سال جاری نیز متجلی شود.

در این جلسه حجت الاسلام انتظاری، دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، از تلاش جهادی استاندار مازندران تقدیر و تشکر کرد و گفت: الحمدلله مدیریت ارشد استان در تحقق شعار سال پیشتاز و پیشگامند و از زحمات استاندار محبوب ،پرتلاش و ولائی مازندران تقدیر و تشکر می کنیم.

وی خواستار برگزاری جلسه مشترک ائمه جمعه و مدیران مازندران برای هماهنگی در تحقق شعار سال در مازندران شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز