مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم خبر داد

ممنوعیت توقف وانت بارها در معابر شهر قم از ۱۵ فروردین‌ماه

۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۳:۳۴
کد خبر: ۳۸۷۳۶۰
ممنوعیت توقف وانت بارها در معابر شهر قم از ۱۵ فروردین‌ماه
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم گفت: از 15 فروردین‌ماه با وانت بارهایی که در غیر از ساعات مجاز در معابر شهر اقدام به سد معبر می‌کنند، برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری برای حذف پدیده سد معبر در سطح شهر اظهار کرد: این مشکل ماه‌ها با هماهنگی مجموعه‌های قضایی و انتظامی استان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه سد معبر مشکلات متعددی را برای شهر ایجاد کرده و چهره شهر را مخدوش می‌کند، افزود: شهرداری پس از تدوین و تبیین فرایندها با هماهنگی و طبق دستور مجموعه قضایی و انتظامی استان، اطلاع‌رسانی لازم را در سطح شهر و در بین وانت بارها انجام داده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم افزود: در حال حاضر تمام فرایندهای مورد نظر سیستم قضایی و انتظامی انجام شده است و شهرداری از 15 فروردین‌ماه با همکاری نیروهای قضایی و انتظامی از سد معبر وانت بارها در معابر شهر جلوگیری می‌کند.

شفیعی تصریح کرد: پنج مکان برای وانت‌بارهایی که در طرح ساماندهی ثبت‌نام کرده‌اند مشخص شده تا در این مکان‌ها اقدام به امرار معاش کنند و در برخی ساعات شب نیز مجاز هستند در بعضی از معابر شهر حضور داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز