مدیر کل شیلات هرمزگان خبر داد:

اعلام تقویم ممنوعیت صید سال ۹۵ در آبهای هرمزگان

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۰:۵۳
کد خبر: ۳۸۷۶۹۵
اعلام تقویم ممنوعیت صید  سال ۹۵ در آبهای هرمزگان
مدیر کل شیلات هرمزگان از آغاز تقویم ممنوعیت صید گونه های آبزی حساس و در معرض خطر استان هرمزگان در سال 1395 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سید پرویز محبی با بیان اینکه از گونه های مهم ماهیان صادراتی و تجاری خلیج فارس ماهی حلوا سفید است گفت: در راستای حفظ و بازسازی طبیعی ذخایر این گونه ،طبق تقویم زمانی ارائه شده صید این ماهی از 15 فروردین ماه لغایت 31 اردیبهشت ماه  در آبهای استان هرمزگان ممنوع است.

وی افزود :صید ماهیان حلوا سیاه و شوریده نیز از اول اردیبهشت ماه تا پایان خرداد ماه سال 95در صید گاههای این استان واقع در آبهای نیلگون خلیج فارس و دریای عمان ممنوع خواهد بود.

مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه صید میش ماهی از 15 مرداد ماه تا پایان شهریور ماه سال 1395 در کلیه صید گاه های استان هرمزگان ممنوع است، تصریح کرد زمان ممنوعیت صید  روش صید مشتا نیز از 16 فروردین ماه  لغایت 31 اردیبهشت ماه و همچنین زمان ممنوعیت صید  هامور ماهیان از اول فروردین لغایت 31 اردیبهشت ماه است.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری دستگاه های ذی ربط از آنها خواست در خروجی های استان در طول زمان اجرای تقویم ممنوعیت صید از خروج آبزیان یاد شده جلوگیری نمایند.

گفتنی است استان هرمزگان با  وجود 22 بندرصیادی و فعالیت 29هزار صیاد در هرمزگان و  صید سالانه 219هزار تن انواع آبزیان، رتبه نخست صید را در بین استانهای ساحلی کشور به  خود اختصاص داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز