رئیس شورای شهر شهریار در اولین جلسه شورای اداری شهرداری :

امیدواریم در سال ۹۵ ، شاهد بهره برداری از پروژه های عمرانی باشیم

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۲:۴۱
کد خبر: ۳۸۸۲۲۷
امیدواریم در سال ۹۵ ، شاهد بهره برداری از پروژه های عمرانی باشیم
مهدور رییس شورای اسلامی دراولین جلسه شورای اداری شهرداری شهریارگفت،امیدواریم مدیریت شهر در سال جاری با برنامه ریزی پروژه های عمرانی را اجرا کند.

به گزارش  خبر گزاری برنا در غرب تهران، علی مهدور رئیس شورای شهر شهریار در اولین جلسه شورای اداری شهرداری شهریار با اشاره به اینکه باتدبیر داهیانه مقام معظم رهبری امسال، سال "اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال جاری را سال اقدام و عمل نامگذاری کرده اند و این یعنی شعار بس است و باید هرچه در توان داریم به کار گرفته شود تا قول های که به مردم داده ایم عملی گردد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه امیدواریم مدیریت شهر در سال جاری با برنامه ریزی پروژه های عمرانی را اجرا کند، تصریح کرد : فصل بهار و تابستان فصل اجرای پروژه های عمرانی است لذا از شهردار محترم تقاضا دارم با همت خود ، رفع موانع پروژه های عمرانی را در دستور کار خود قرار دهند تا قبل از پایان سال جاری شاهد بهره برداری از پروژه های عمرانی باشیم .

رئیس شورای شهر در پایان سخنان خود ، ضمن تبریک مجدد و تقدیر از زحمات کلیه مدیران و مسئولان شهرداری در سال 94 ، سالی پرخیر وبرکت توأم با موفقیت وسربلندی را برای همه حاضرین از خداوند متعال خواستار شد .

سپس مهندس رهنما شهردار شهریار در سخنانی ضمن تبریک سال جدید ، تمرکز بر فعالیت های عمرانی ، زیباسازی مبادی ورودی وخروجی شهر ، حفظ و توسعه فضای سبز را از مهمترین برنامه های شهرداری شهریار در سال 95 برشمرد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز