جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس در روز ملی خلیج فارس

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۰:۳۵
کد خبر: ۳۸۸۸۱۷
جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس در روز ملی خلیج فارس
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:ششمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس ، ١٠ اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در جمع ستاد برگزاری این رویداد مهم گفت: خلیج فارس به نماد فرهنگی، اتحاد و همدلی همه ایرانیان در سراسر جهان تبدیل شده است.

وی ضمن تأکید بر اهمیت کارکرد فرهنگی خلیج فارس بیان داشت : عظمت، وسعت ، تاریخ و سابقه خلیج فارس فقط در ظرف فرهنگ می گنجد که طی برگزاری این جشنواره به خوبی توانسته ایم از هویت خلیج فارس دفاع و آن را در سطح بین المللی و جهانی معرفی کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به تدارک برنامه های متعدد فرهنگی – هنری با حضور هنرمندان شاخص و مطرح کشور اشاره کرد و یاد آور شد : هماهنگی های لازم با بخش های مختلف و مرتبط جهت برگزاری مطلوب صورت گرفته و ستاد اجرایی نیز از ماه ها قبل کار خود را شروع کرده است .

درویش نژاد به تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت برگزاری با شکوه این رویداد بزرگ اشاره کرد و گفت : جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس هرساله پذیرای شخصیت های بزرگ سیاسی کشور، اساتید ، محققان، پژوهشگران ، هنرمندان و ... می باشد به همین جهت برگزاری آن باید در سطح مطلوب و شایسته ای باشد.

وی از زحمات ستاد اجرایی جشنواره تقدیر و تشکر کرد و خواهان برنامه ریزی مدون، اصولی و شایسته در همه بخش ها شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز