خدابخش محمدزاده پودینه اظهار کرد:

ارتقای سطح امنیت در شهر موجب تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان می شود

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۰:۰۵
کد خبر: ۳۸۸۹۱۳
ارتقای سطح امنیت در شهر  موجب تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان می شود
رئیس شورای اسلامی شهرقدس در دیدار نوروزی که با فرمانده نیروی انتظامی و دادستان شهرستان قدس داشت، گفت: ارتقای سطح امنیت در شهر موجب تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان می شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران - خدابخش محمدزاده پودینه در این نشست که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد، با تبریک سال نو گفت: با توجه به محدودیت هایی که نیروی انتظامی شهرستان قدس به لحاظ امکانات با آن روبرو است اما سطح امنیت در مدتی که فرماندهی نیروی انتظامی در قدس تشکیل شده ارتقای چشمگیری داشته است.

وی افزود: خوشبختانه طی سالهای گذشته تعامل، همکاری و مساعدت بین نیروی انتظامی و مجموعه مدیریت شهری بسیار مناسب بوده و در سایه این تعامل امنیت خوبی در شهرستان برقرار شده و امید است که این ارتباط کمافی سابق ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در سال گذشته شورا و شهرداری با تامین موتورهای مورد نیاز نیروی انتظامی و همچنین اجاره مکان مناسب برای پلیس همکاری هرچه بیشتر خود با نیروی انتظامی نشان داد و در سال جاری نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس گفت: مجموعه مدیریت شهری در ایام نوروز فعالیت های بسیاری انجام داده که مهمترین آن ها آماده سازی و افتتاح مجموعه ترنج در انتهای خیابان تولیدگران است که برای روز طبیعت شهروندان از آن استفاده نمودند همچنین در حاشیه جاده چیتگر و جاده فتح سکوهای اسکان جهت رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شد.

وی اظهار امیدواری بیان کرد: سال 95 سال شکوفایی دوره چهارم شورای اسلامی شهر قدس باشد و در این راستا بزودی پروژه‌های ماندگار شهرداری را که به همت معاونت فنی و عمرانی در حال احداث است، به شهروندان عزیز تقدیم خواهد کرد.

وضعیت شهرستان قدس از نظر مساعدت و همکاری نهادهای مختلف بسیار مناسب و مطلوب است

سپس فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس با خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر گفت: فرماندهی نیروی انتظامی در کنار شما و بعنوان خدمتگزار مردم فعالیت می کنند و خوشبختانه وضعیت شهرستان قدس از نظر مساعدت و همکاری نهادهای مختلف بسیار مناسب و مطلوب است و به همین دلیل سطح امینت در این شهرستان افزایش داشته است.

سرهنگ حجت اله کرمی زند افزود: در شهرستان مشکل چندانی وجود ندارد و همان مشکلات اندک نیز با همکاری و مساعدت دیگر مسئولان برطرف می شود که یکی از آن ها ساخت ستاد فرماندهی است که زمینش با همکاری شورا و شهرداری به نام ناجا سند خورده که پیگیر رفع مشکلات آن هستیم.

وی اظهار داشت: شهرداری در خصوص چهارشنبه آخر سال همکاری بسیار خوبی داشت و با چاپ بنرهای متعدد ما را یاری نمود، در ایام نوروز در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی 200 معتاد از سطح شهرستان جمع آوری شد و خوشبختانه سرقت خرد بسیار کاهش یافته و از نظر جرائم خشن نیز مورد خاصی گزارش نشده است.

برقراری امنیت توسعه شهری را در پی دارد

در ادامه عضو شورای اسلامی شهرقدس گفت: یکی از مهمترین و اولین رویکرد های نیروی انتظامی، برقراری و حفظ امنیت شهرستان قدس بوده و باید از تکاپوی این نیروی خدوم و ارزشمند  به پاس همه تلاشهای صورت گرفته در این مسیر پراهمیت قدردانی کرد.

احمد خراسانی افزود: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار نزدیک و خوبی بین شورای اسلامی شهر و شهرداری  و نیروی انتظامی وجود داشته و امیدواریم که این تعامل سازنده بیش از پیش گسترش یابد و مجموعه شورای شهر و شهرداری بعنوان دو نهاد مردمی و تاثیرگذار در توسعه شهر قدس، همیشه علاقمند به توسعه ارتباطات با سازمانها، نهادها و ادارت شهرستان برای پیشبرد روند توسعه شهر و افزایش رفاه عمومی شهروندان می باشند.

وی اظهار داشت: چنانچه در جامعه امنیت نباشد تمامی مسایل شهری تحت تاثیر قرار گرفته و بر این اساس نیروی انتظامی در همه شئون اجتماعی همچون، اقتصادی، فرهنگی،آموزشی و ... و امنیت روانی تأثیرگذار است.

دستگاه قضایی به دنبال حذف تخلف و متخلفان است

در ادامه این نشست دادستان شهرستان قدس گفت: با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی و بودجه ای که در کشور وجود دارد شورا و شهرداری قدس عملکرد قابل قبولی داشته است ولی یکی از بهترین کارهایی که می توانند انجام دهند که در کاهش ترافیک و سرقت، نصب دوربین های شهری است که قطعا کار ماندگاری خواهد شد.

مجید کاویانی افزود: عمران، آبادانی و سرسبزی شهر فقط وظیفه شورا و شهرداری نیست بلکه همه نهادها و مسئولان باید دست در دست یکدیگر به این مهم دست یابند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از بحث هایی که بنده بعنوان مدعی العموم بسیار به آن پایبند هستم، بحث صحت و سلامت کارکنان است که برای مجموعه شهرداری کمیته جداگانه ای تشکیل شده است و به شدت با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد: به شما و مسئولان رده بالای شهرداری توصیه می کنم که برای پرسنلی که برخورد بیشتری با مردم و ارباب رجوع دارد کلاس های توجیهی برگزار کنید زیرا تخلف افراد معدود کل مجموعه زحمتکش شهرداری را زیر سوال می برد.

کاویانی اظهار داشت: ما در دستگاه قضایی با اتکا به مدارک و مستندات و برنامه ریزی صحیح به دنبال حذف  این گونه خطاها و افراد خطاکار و متخلف هستیم.

photo_2016-04-06_01-32-54photo_2016-04-06_01-32-43

photo_2016-04-06_01-32-48

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز