در بازدید بخشداران جاجرود و بومهن از اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس:

ورزش روستا ها در اولویت قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۹:۲۰
کد خبر: ۳۸۸۹۸۹
ورزش روستا ها در اولویت قرار گرفت
در جریان دیدارهای نوروزی و سنت دیرینه دید وبازدید ،بخشداران جاجرود و بومهن با بزرگواری در اداره ورزش و جوانان حاضر شدند و ضمن تبریک سال نو بر اهمیت توسعه ورزش در روستاها تاکید کردند.
اولویت ورزش روستاها در
بازدید بخشداران جاجرود و بومهن از اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس
 
به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، قاصدی بخشدار جاجرود وخدادادی بخشدار بومهن روز چهارشنبه مورخ 18/1/95  از اداره ورزش و جوانان بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید  بخشداران ضمن ملاقات با کارمندان و استماع گزارش مسوولین واحدهای مربوطه این اداره  بر اهمیت برنامه ریزی اداره ورزش در حوزه  ورزش روستاها  تاکید کردند.
 خدادادی بخشدار بومهن تصریح کرد اقدامات خوبی درزمینه ورزش  و جذب جوانان به ورزش علیرغم فقدان بودجه مناسب در امر   در شهرستان صورت گرفته اما نیاز است که بابرنامه ریزی در راستای ارتقاء سرانه ورزشی شهر قدم برداریم. . قاصدی  بخشدار جاجرود نیز  توجه به جوانان و ترغیب آنها به امر ورزش را ضروری دانست و از مسوولین اداره  خواست تمام همت خود را در بسط و گسترش و تشویق  جوانان  بخشهاو روستاهای تابعه بکارگیرند. وی جامعه با نشاط و عاری از افسردگی و ناهنجاریهای روحی رادر ازای تشویق و ترغیب جوانان و جامعه به امر مقدس ورزش دانست.ایشان خواهان اهتمام  اداره ورزش  در جهت آماده سازی یک زمین چمن فوتبال در 6 ماه ابتدای سال شدند.
 

در ادامه سیفی ضمن  تشکراز حضور بخشداران از همکاریهای صورت گرفته یکسال گذشته تقدیر کردند و افزود طی جلسه ای که باشورای اسلامی شهر بومهن داشتیم موضوع انتقال سوله شهرک طلاییه مورد توافق قرار گرفت و مقرر گشت در اولین جلسه شورای ورزش شهرستان موضوع بررسی گردد.همچنین بر همکاری جهت پیگیری زمین چمن فوتبال در روستای سعیدآباد جاجرود تاکید کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز