امام جمعه اصفهان: عنوان سال ۹۵ نباید به درج در سربرگ ادارات محدود شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۱:۲۳
کد خبر: ۳۸۹۴۱۴
امام جمعه اصفهان: عنوان سال ۹۵ نباید به درج در سربرگ ادارات محدود شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بعنوان نام امسال نباید به درج در سربرگ ادارات و نصب بنر محدود شود، بلکه تقویت بنیه اقتصادی نیاز اساسی جامعه است.

 

 

 

 به گزارش برنا ، آیت الله سیدیوسف طباطبایی ‌نژاد  در دیدار با فرماندهی ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و فرمانده هان سپاه استان اصفهان با اشاره به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» افزود: اگر جامعه‌ای از نظر اقتصادی خودکفا نباشد و مجبور شود برای موارد مختلف به بیگانگان رجوع کند، نمی‌تواند از نظر سیاسی و فرهنگی مستقل باشد.

آیت الله طباطبائی‌نژاد در بخش دیگر سخنان خود گفت: افتخار نیروهای نظامی و انتظامی این است که در خدمت همه افراد بوده‌ اند و به همین دلیل باید بی‌طرفی خود را در انتخابات و سایر جریانات حفظ کنند.

وی تصریح کرد: اگر اینگونه شد، آن وقت مردم هم حمایت قاطع خود را از قوای نظامی و انتظامی اعلام می‌کنند، همانگونه که تاکنون نیز اینگونه بوده است و این مسئله باعث کسب موفقیت‌های بعدی می‌شود.

وی گفت: اگر استقلال سیاسی و فرهنگی می‌خواهیم، باید از نظر اقتصادی مستقل باشیم؛ اقتصاد مقاومتی بعنوان الگویی مناسب، استقلال و عزت ملی ما را تضمین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در باره زمینه سازی برای اجرای اقتصاد مقاومتی در استان نیز گفت: باید یک شورا با حضور کلیه دستگاه ها و نهادهای استان برای تحقق شعار سال تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه فعالیت هایی را در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام داده است، افزود: فعالیت سپاه به تنهایی کافی نیست و این کار نیاز به عزم همگانی دارد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: باید در تمام زمینه‌ها بویژه مسائل دفاعی خودکفا باشیم، این مسئله وعده و امر خداست، آمادگی نظامی در اسلام حد و اندازه ندارد.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: ما خواستار صلح و سازش در جهان هستیم، اما همیشه اینگونه نیست زیرا کشورهایی هستند که به حقوق دیگران تجاوز می‌کنند، بنابراین باید شرایطی داشته باشیم تا کشورهایی که قصد جنگ دارند یا حتی در آینده قصد تجاوز به سرزمین ما را دارند، با مشاهده آمادگی دفاعی ما، از قصد خود منصرف شوند و این یک منطق عقلی است.

آیت الله طباطبایی ‌نژاد اظهار کرد: تقویت بنیه اقتصادی، نظامی و فرهنگی سبب حفظ عزت ملی ما می‌شود، آمریکا در حد و اندازه‌ای نیست که برای ما حد مرز دستیابی به توان دفاعی و موشکی را تعریف کند، ما باید در هر شرایطی خود را آماده مقابله با هر تهدید احتمالی کنیم.

وی تأکید کرد: برجام‌ های جدید فرصت ‌های جدیدی برای دشمن ایجاد می ‌کند تا خواسته‌ های جدیدی مطرح کند؛ هیچ‌ وقت دشمن به نفع ما کاری انجام نمی‌ دهد، قرآن تصریح دارد که کوچکترین شری که ما برسد، سبب خوشحالی دشمن می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: قرآن می ‌فرماید اگر استقامت و اخلاص داشته باشید، مکر دشمنان می‌گذرد و شما پیروز می ‌شوید و اگر ایستادگی کنید، دشمن کاری نمی‌تواند بکند و به تصریح رهبر معظم انقلاب، اگر ایستادگی کنیم، روزی همین دشمنان، به ما محتاج می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز