استاندار کرمان تاکید کرد:

تسریع در روند جلب سرمایه گذاری سلامت/انعقاد تفاهم نامه ۹ مرکز درمانی در کرمان

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۵:۰۰
کد خبر: ۳۸۹۸۱۶
تسریع در روند جلب سرمایه گذاری سلامت/انعقاد تفاهم نامه ۹ مرکز درمانی در کرمان
استاندار کرمان ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به روند جلب سرمایه گذاری سلامت در استان ، گفت: تاکنون نیز اقدامات خوبی در این زمینه در استان کرمان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی صبح شنبه در ستاد سرمایه گذاری سلامت  استان کرمان افزود: در مدت باقی مانده از فرصت خمت گزاری دولت یازدهم به دنبال آن هستیم که طرح های مهمی را برای استان کرمان اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: راه اندازی مراکز درمانی و تخصصی باید متناسب با جغرافیای منطقه ای به گونه ای باشد که بتواند به عنوان قطب درمانی جنوبشرق به نیازهای درمانی سایر استان ها از جمله سیستان و بلوچستان نیز پاسخ داد.

نماینده عالی دولت در استان کرمان بر تعیین تکلیف زمین مورد نیاز برای ایجاد دهکده سلامت استان در یک هفته آینده تاکید کرد.

رزم حسینی گفت: تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری کلنگ زنی بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه آزاد کشور و جمعی دیگر از مسئولان انجام خواهد شد.

وی راه اندازی بیمارستان 250 تختخوابی 12 امام (ع) را نیز بسیار خوب دانست و گفت: موانع موجوددر این مسیر باید دراسرع وقت برداشته شود.

استاندار کرمان بر جلب همکاری پزشکان برای تحقق بیمارستان های مجهز در استان کرمان تاکید کرد و ادامه داد: پزشکان تاکنون نیز همکاری خوبی برای توسعه اماکن درمانی استان کرمان داشته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز