امام جمعه اصفهان خواستار توسعه خدمات رفاهی و بهداشتی در این شهر شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۰:۴۹
کد خبر: ۳۸۹۸۵۲
امام جمعه اصفهان خواستار توسعه خدمات رفاهی و بهداشتی در این شهر شد
امام جمعه اصفهان خواستار توسعه امکانات رفاهی و خدمات بهداشتی به خصوص برای گردشگران و معلولان در این شهر گردشگر پذیر شد.

 به گزارش  خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان روز شنبه به نقل از آیت الله سید یوسف طباطبایی افزود: اصفهان به عنوان یک شهر گردشگرپذیر و فرهنگی که مورد توجه جهانیان قرار دارد، از لحاظ سرویس های بهداشتی در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

بر پایه این گزارش، امام جمعه اصفهان که در دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان سخن می گفت، افزود: در این راستا باید با تدبیر مناسب مردم و بویژه شهرداری و شورای شهر خدمات رفاهی و بهداشتی از جمله سرویس های بهداشتی در سطح شهر افزایش یابد.

وی اظهار کرد: باید سرویس های بهداشتی سطح شهر بگونه ای طراحی و ساخته شوند که معلولان نیز بتوانند از سرویس های بهداشتی استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: حدود پنج میلیون نفر از جمعیت کشور را معلولان تشکیل می دهند و حقوق معلولان در سطح جامعه نباید نادیده گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه شهر اصفهان کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد، تاکید کرد: ایجاد امکانات رفاهی برای گردشگران در شهر تاریخی و فرهنگی اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه توجه به اقتصاد از مهمترین مطالبات رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: اشتغال زایی و ارتقای سطح زندگی و معیشت مردم از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند و باید به وضعیت اقتصادی مردم توجه ویژه شود.

آیت الله طباطبایی نژاد توجه به رونق صنایع دستی اصفهان را امری مهم و ضروری دانست و افزود: باید به دست اندرکاران، هنرمندان و اساتید صنایع دستی اصفهان و وضعیت اقتصادی و معیشت آنها بصورت ویژه توجه شود.

وی اظهار کرد: باید هنرمندان صنایع دستی اصفهان سازماندهی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای حمایت از این افراد برنامه ریزی کند.

در این دیدار امام جمعه اصفهان با تقدیر از شهردار اصفهان بخاطر خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی اظهار کرد: ایجاد تغییرات مدیریتی در شهرداری اصفهان نگرانی هایی را در برخی حوزه ها بوجود آورده بود اما انتخاب مهدی جمالی نژاد به عنوان شهردار اصفهان، این نگرانی ها را برطرف و موجب اعتماد کامل به مدیریت شهر شد.

وی اظهارکرد: ایشان ( جمالی نژاد) با همکاری با معاونان شهرداری، شهرداران مناطق و افراد فعال در مدیریت شهری در راستای خدمت رسانی به شهروندان بصورت ویژه تلاش کرده اند.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: در حال حاضر در مسائل شهری در اصفهان پیشرفت بسیاری داشته ایم و اقدامات بسیار خوبی در شهر اصفهان انجام شده است.

پیش از این نیز برخی از فعالان گردشگری اصفهان، با کافی ندانستن امکانات رفاهی از جمله سرویس های بهداشتی (ایرانی و فرنگی) در سطح این شهر، خواستار توسعه امکانات رفاهی و بهداشتی در سطح شهر اصفهان شده بودند.

این عده همچنین خواستار تقویت زیرساخت های گردشگری از جمله حمل و نقل و اینترنت پرسرعت شده بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز