نظر در نخستین جلسه شورای روابط عمومی های گفت:

روابط عمومی ها برای المپین های تهران برنامه تبلیغی ارائه دهند

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۰:۵۵
کد خبر: ۳۹۰۰۶۹
نخستین جلسه شورای روابط عمومی های حوزه ها، ادارات و هیات های ورزشی استان تهران، صبح امروز در دفتر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران،  نخستین جلسه شورای روابط عمومی های حوزه ها، ادارات و هیات های ورزشی استان تهران در سال 95 با حضور پیام نظر مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و اعضای شورای روابط عمومی متشکل از رحیمی پور، موسوی، مرادنی، رضایی، درخشان دارا، آقا زاده، بوربور، بهرامی، شکوری، فرهادلو ، شیرازی و صفا به منظور بررسی و برنامه ریزی در جهت ارزیابی روابط عمومی های حوزه ها، ادارات و هیات های ورزشی در سال 94 در راستای معرفی برترین روابط عمومی بر گزار گردید.

در ابتدای این جلسه پیام نظر گفت: روابط عمومی اداره کل همچون سنوات گذشته به منظور ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح کیفی و کمی روابط عمومی ها حوزه ها و ادارات و هیات های ورزشی استان، همزمان با آغاز هفته روابط عمومی، برترین های را معرفی خواهد کرد و امسال نیز در راستای نام گذاری مقام معظم رهبری و شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل، پیش خواهیم رفت و با شتاب و انگیزه بیشتری نسبت به سنوات گذشته عمل می کنیم.

نظر با بیان اینکه فرم های ارزیابی عملکرد ادارات و حوزه ها و هیات های استانی براساس شاخصهای ارسالی وزارت ورزش و جوانان طراحی شده، اظهار داشت: به طور حتم این مسئله موجب کاهش نواقص و منسجم شدن اطلاعات دریافتی از سوی روابط عمومی ها خواهد بود و امیدوارم که با ارزیابی دقیق و صحیح اعضای شورای روابط عمومی، برترین ها مشخص شوند.

مشاور مدیرکل در ادامه افزود: امسال برای ورزش تهران سالی مهم و بسیار حساس است، سال بازیهای المپیک و حضور 10 المپین از استان تهران -تا به حال- که شامل یک سوم سهم کسب شده کل ورزش کشور را شامل می شود، افتخار و امتیاز بزرگی برای پایتخت نشینان است و امیدورام که با عملکرد مطلوب روابط عمومی ها در ارائه برنامه های تبلیغی و اطلاع رسانی بهترین نتایج را بدست آوریم.

در ادامه حاضرین نقطه نظرات خود را در خصوص برگزای مراسم روز تجلیل از روابط عمومی و فرم های ارزیابی بیان داشتند و در پایان نیز با حضور در دفتر مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از نقطه نظرات و رهنمودهای گرشاسبی بهره مند شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز