رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

سالانه نیازمند دو میلیون شغل برای رفع معضل بیکاری هستیم

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۷:۱۸
کد خبر: ۳۹۰۱۰۹
سالانه نیازمند دو میلیون شغل برای رفع معضل بیکاری هستیم
محمدعلی پورمختار با بیان اینکه سالانه به دو میلیون شغل برای رفع معضل بیکاری نیاز داریم، اظهار داشت: مجلس باید قانونی در زمینه ایجاد وزارت خانه مختص اشتغال داشته باشد تا بتواند به طور عملیاتی در این راستا گام بردارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیکاری به عنوان معضل بزرگ کشور است که باید حل شود، تصریح کرد: ایراد بزرگی که در دولت و دولت های قبل داریم این است که هیچ وزارت‌خانه‌ای متولی ایجاد اشتغال نیست.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالانه به دو میلیون شغل برای رفع معضل بیکاری نیاز داریم، اظهار داشت: مجلس باید قانونی در زمینه ایجاد وزارت خانه مختص اشتغال داشته باشد تا بتواند به طور عملیاتی در این راستا گام بردارد.

پورمختار درباره وضعیت دو شهرستان بهار و کبودراهنگ نیز گفت: دو شهرستان بهار و کبودراهنگ به عنایت و توجه زیادی نیاز دارد تا بتوان محرومیتهای موجود در این شهرستان را رفع کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مردم این دو شهرستان کشاورز هستند تصریح کرد: 83 درصد جمعیت کبودراهنگ و 55 درصد شهرستان بهار در روستاها زندگی می‌کنند که بیش از 95 درصد این افراد در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیاز است که موضوع کشاورزی به عنوان موضوع درآمدزا و استراتژیک مورد لحاظ قرار گیرد و حمایتهای قوی و جدی تری از سوی سازمان جهاد کشاورزی برای این بخش اعمال شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز