مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد

افزایش ۶۰درصدی تحویل گاز طبیعی به نیروگاه شهیدرجایی

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۶:۵۵
کد خبر: ۳۹۰۳۵۵
افزایش ۶۰درصدی تحویل گاز طبیعی به نیروگاه شهیدرجایی
بوشهری: با افزایش 60درصدی تحویل گاز به نیروگاه شهیدرجایی در سال 94؛ شرکت گاز استان قزوین توانسته است سهم مؤثری در کاهش آلایندگی های زیست محیطی داشته باشد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهندس بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به تحویل تقریبی 2میلیارد و 155میلیون مترمکعب گاز طبیعی به نیروگاه شهیدرجایی در سال94 اعلام کرد: در سال گذشته با توجه به سیاست های وزارت نفت مبنی بر افزایش حداکثری تحویل گاز به نیروگاه های تولید برق، شرکت گاز استان قزوین نیز با انجام برنامه ریزی مناسب بستر را برای تحویل حداکثری گاز به نیروگاه مذکور فراهم نمود.

 بوشهری افزود: در سال94 گاز تحویلی به نیروگاه در حدود 2میلیارد و 155میلیون مترمکعب بوده است که در مقایسه با تحویل 1میلیارد و 343 میلیون متر مکعبی گاز در سال93 به نیروگاه مذکور شاهد افزایش 60درصدی تحویل گاز بوده ایم که خوشبختانه با این مقدار افزایش رکورد جدیدی در این مقوله در استان ثبت شده است. وی اظهار امیدواری کرد در سال جاری بتوانیم با اتخاذ تمهیدات لازم حجم گاز تحویلی را بیش از پیش افزایش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در فصول سرد سال به علت رشد صعودی مصرف گاز در بخش های خانگی، مقدار گاز تحویلی به نیروگاه در مقایسه با سایر فصول کاهش می یابد، بیان داشت: با این حال مقدار گاز تحویل شده به نیروگاه در شش ماهه دوم سال94 نسبت به دوره مشابه سال قبل آن 46درصد افزایش داشته است که این موضوع مطلوب بودن وضعیت تحویل گاز به نیروگاه شهیدرجایی در سال 94 را نشان می دهد.

بوشهری در پایان اظهار کرد: با توجه به افزایش 60درصدی تحویل گاز طبیعی به نیروگاه شهیدرجایی، شرکت گاز استان قزوین توانسته است سهم مؤثری در کاهش آلایندگی های زیست محیطی داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز