استاندار کرمان:

همه افراد با هر گرایش سیاسی، باید در مسیر توسعه استان همدل و همراه باشیم

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۹:۴۵
کد خبر: ۳۹۰۶۴۴
همه افراد با هر گرایش سیاسی، باید در مسیر توسعه استان همدل و همراه باشیم
استاندار کرمان همدلی در اعضای شورای شهر را عامل پیشرفت و توسعه شهر دانست و گفت: باید به سمتی برویم که همه افراد با هر گرایش سیاسی، در مسیر توسعه استان همدل و همراه باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر کرمان بر افزایش اختیار شهرداران برای توسعه شهر تاکید کرد و گفت: در شهر کرمان به اقرار همه دست اندرکاران باید اقدامات عمرانی بهتری صورت می گرفت و نیاز به کارهای مهمی بود تا وضعیت شهر بهبود یابد.

وی با اشاره به ساماندهی میدان مشتاقیه، افزود: طرح ساماندهی میدان مشتاقیه آغاز شده است و می توان این میدان را به بهترین میدان مرکز استان تبدیل کرد تا زمینه آسایش روانی و اجتماعی بیشتر برای شهروندان فراهم شود.

استاندار کرمان رای مردم به اعضای شورای شهر را یک امانت مهم و مسئولیت آور دانست و یادآور شد: رای مردم مبتنی بر خدمت است تا به پیشرفت و توسعه کشور کمک کند لذا باید در تسهیل امور و سرعت عمل در کارها اقدام کرد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه امکان اجرای برخی از طرح ها از جمله تقاطع های غیرهمسطح به صورت تک وجود ندارد، خاطر نشان کرد: به عنوان دولت به دنبال گسترش شهر نیستیم بلکه جلوگیری از گسترش شهر موجب ارائه خدمت رسانی مناسب تر به مردم خواهد شد.

وی ساماندهی حاشیه نشینی را از اولویت ها و سیاست های اساسی استان کرمان برشمرد و گفت: طرح جامعی برای ساماندهی آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر کرمان (شهرک صنعتی) تدوین شده که در اردیبهشت ماه اجرایی می شود و در صورت موفقیت، این طرح در شهرستان های بزرگ استان نیز اجرایی می شود.

استاندار کرمان در ادامه به پروژه های راکد استان از جمله گودال خشت مال ها نیز اشاره کرد و افزود: شهرداری و شورای شهر باید در ابتدا پروژه ها را مصوب کند و سپس فراخوان سرمایه گذاری صورت گیرد زیرا با منابع دولتی نمی توان اقدامات توسعه ای را در شهر انجام داد.

رزم حسینی تسهیل در امور مردم و ایجاد منابع جدید برای شهرها و اداره شهرها را از اهداف تشکیل شوراهای اسلامی شهرها دانست و خاطر نشان کرد: اگر سرمایه گذاران بدانند که شوراها همدلی لازم برای اجرای طرح های عمرانی را دارند، از سرمایه گذاری در کرمان استقبال می کنند.

وی با تاکید براینکه باید کارهای بزرگتری در استان کرمان صورت گیرد، گفت: معتقدیم که همدلی در اعضای شورای شهر، عامل پیشرفت و توسعه خواهد بود که در این راستا باید به سمتی برویم که همه افراد با هر گرایش سیاسی در مسیر توسعه همدل و همراه باشیم.

استاندار کرمان با تاکید بر رفع بروکراسی اداری و تفویض اختیارات، یادآور شد: شورای شهر باید برای اجرای طرح های مختلف رای گیری کند زیرا ما به نظر مردم اهمیت می دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز