فرماندار اردبیل

خدمات‌دهی به سالمندان در اردبیل توسعه یابد

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۹:۵۸
کد خبر: ۳۹۱۴۰۸
خدمات‌دهی به سالمندان در اردبیل توسعه یابد
خدمات‌دهی به قشر سالمندان باید با مشارکت خیرین در اردبیل توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار برنا ،خدمات‌دهی به قشر سالمندان باید با مشارکت خیرین در اردبیل توسعه یابد.

جواد زنجانی پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز توانبخشی مرحمت اردبیل اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با مشارکت خیرین خدمات‌دهی به قشر سالمندان در اردبیل افزایش یابد که نیاز است خیرین برای این امر پیشگام باشند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت خیرین برای کمک‌رسانی به مرکز توانبخشی و خدمات‌دهی به سالمندان یک نیاز اساسی است، افزود: انتظار می‌رود با تبلیغ و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها کمک خیرین در این زمینه افزایش یابد.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: بیش از 30 نفر سالمند زن در مرکز توانبخشی شبانه‌روزی مرحمت اردبیل تحت پوشش قرار گرفته‌اند و در این زمینه بیش از 14 پرستار به طور شبانه‌روزی به سالمندان خدمات ارائه می‌دهند.

زنجانی بیان کرد: یارانه سالمندان مرکز توانبخشی مرحمت اردبیل نیز هر ماه به مبلغ 450 هزار تومان واریز می‌شود و خدمات‌دهی بهداشتی، درمانی در این مرکز به صورت رایگان انجام می‌شود و سالمندان در این زمینه مشکلی ندارند.

وی گفت: یکی از نیازهای اساسی در جامعه خدمات‌دهی به قشر سالمند است و باید در این زمینه همگان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و دستگاه‌های اجرایی نیز با تمام وجود برای تحقق این امر برنامه‌ریزی منسجم و راهبردی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز