مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب شهری لرستان

لوله آب شرب پلدختر به علت سیلاب تخریب شده است

۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۸:۰۱
کد خبر: ۳۹۲۳۶۳
لوله آب شرب پلدختر به علت سیلاب تخریب شده است
مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب شهری لرستان از خارج شدن تصفیه‌خانه آب شرب الیگودرز از مدار و همچنین از تخریب وقطع شدن لوله آب شرب پلدختر به علت سیلاب خبرداد.

خبرگزاری فارس: تصفیه‌خانه الیگودرز از مدار خارج شد

 

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب شهری لرستان از خارج شدن  تصفیه‌خانه آب شرب الیگودرز از مدار و همچنین از تخریب وقطع شدن لوله آب شرب پلدختر به علت سیلاب خبرداد.

حمید رضا کرموندگفت: در بحث آب شرب الیگودرز تمام مخازن پر و چاه‌های رزرو را مورد استفاده قرار داده‌ایم و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: در کیلومتر دو خط انتقال آب شرب پلدختر در روستای گل گل به علت طغیان رودخانه پل معلق خط انتقال آب شرب پلدختر را تخریب کرده است.

کرموند عنوان کرد: با مدیریت و تجربه سال‌های گذشته تمام مخازن آب شرب این شهرستان پر و تاکنون 4هزار و 500 مترمکعب آب مصرف و 5هزار و 500 متر مکعب دیگر باقی مانده است.

وی  خاطر نشان کرد: هنوز این شهرستان با مشکل کمبود آب روبه‌رو نشده است، اما 6 دستگاه تانکر آب، و بیش از هشت هزار بسته آب معدنی به این شهرستان انتقال یافته تا در بین مردم توزیع شود.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب شهری لرستان از مردم پلدختر و الیگودرز خواست صرفه‌جویی آب را پیشه کنند، تا با مشکل مواجه نشویم.

حمیدرضا کرموند تاکید کرد: سه کیلومتر لوله انتقال آب برای پلدختر در نظر گرفته‌ایم، تا به صورت موقت آن را در مسیر جاده به خط اصلی وصل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز