مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

پیشنهادات اصلاحی در راستای کار بهتر و اعتلای فعالیت ها مورد انتظار است

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۲:۳۷:۵۴
کد خبر: ۳۹۲۶۴۱
پیشنهادات اصلاحی در راستای کار بهتر و اعتلای فعالیت ها مورد انتظار است
روشن میلانی گفت: بانوان همکار با نکته سنجی جهت پیشرفت شرکت توزیع نیروی برق تبریز اهتمام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در جلسه تجلیل بانوان گفت: زنان با روحیه حساس و نکته سنجی خود می توانند در جهت پیشرفت شرکت گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، افشین روشن میلانی، در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت های شایان توجه بانوان در شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار کرد: سالروز ولادت حضرت صدیقه کبری(س) بهانه خوبی است تا از تمام زنان همکار درخواست کنم که صداقت و مهربانی را سرلوحه تمام فعالیت ها در خانواده، شرکت و جامعه قرار دهند.

وی افزود: با این شعار باید در سال جدید به دنبال کار صحیح، درست و به موقع و همچنین حرکت با برنامه باشیم.

روشن میلانی گفت: انتظار ما از بانوان همکار این است که با حساسیت، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و به مدیران ذیربط ارجاع دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان تاکید کرد: در سال جاری منتظر پیشنهادات اصلاحی در راستای کار بهتر و پیشرفت شرکت و اعتلای فعالیت ها هستیم.

همچنین در این مراسم، صمد صباغ با اشاره به صفات ویژه حضرت فاطمه (س) گفت: برای اینکه بتوانیم این زن بزرگ  را در زندگی الگو قرار دهیم اول باید ببینیم که فاطمه ای که از او اسم می بریم چطور زندگی می کرد و چه روشی داشت.

وی افزود: برای تغییر روش زندگی پیش از هر چیز باید از خودمان شروع کنیم و مادران و همسران باید ببیند از زندگی چه می خواهند و ندارند و چه می خواهند بشوند و نیستند و با پرسیدن این سوال ها از خودمان، می توانیم با خلق و خوی خود، مدیرانه و مدبرانه رفتار کنیم.

این استاد جامعه شناسی همچنین گفت: زندگی متشکل از دو جهاد کوچک و بزرگ است که آن جهاد بزرگ جهاد با خود و کفر درونمان است و غنیمت این جنگ، در دست گرفتن کنترل خود و رفتار خود است.

صباغ تاکید کرد: هر کس با نفس خود بجنگد و بتواند پا روی خود بگذارد، خدا را پیدا کرده است و این ماییم که باید درونمان را از عادات خالی کنیم، یکدیگر را دوست بداریم و دوست داشتنمان رحمانی باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم 58 نفر بانوی همکار شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مناسبت روز زن تجلیل شدند.

همچنین از 10 نفر از مادران شهید و همچنین 4 نفر از بانوان افتخارآفرین در حوزه های علمی و پژوهشی تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز