معاون فرماندار قائمشهر:

با کمپ های متخلف در سطح شهرستان برخورد قانونی می شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۰:۲۳
کد خبر: ۳۹۳۰۶۰
با کمپ های متخلف در سطح شهرستان برخورد قانونی می شود
معاون فرماندار قائمشهر گفت: دادن مجوز به ۹مرکز ترک اعتیاد در سطح شهرستان اشتباه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، ایمان پویامهر در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان قائمشهر اظهار کرد: ترک اعتیاد معتادین و کمپ ها باید با کارآموزی و حرفه آموزی همراه باشد.

وی با تاکید براینکه دادن مجوز به ۹مرکز ترک اعتیاد در سطح شهرستان اشتباه بود، تصریح کرد: متاسفانه عملکرد مراکز معتادین درمانی و ترک اعتیاد در سطح شهرستان رضایت بخش نبوده  است.

معاون فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه با کمپ های متخلف برخورد قانونی می شود، گفت: در سال جاری با شدت بیشتری با مرکز mmt و کمپ های متخلف برخورد می شود.

 پویامهر با اشاره به اینکه کمپ های ترک اعتیاد و mmt متاسفانه در رعایت استاندارها دچار مشکل هستند، خاطرنشان کرد: برگزاری منظم جلسات کمیته ها و عملیاتی کردن مصوبات باید در دستور کار مسئولین کمیته ها باشد.

وی با تاکید براینکه اولویت مواد مخدر در سطح شهرستان به هیچ عنوان باعث افزایش کمپ ها و mmt  نیست بلکه نظارت بیشتر براین مرکز هست، تصریح کرد: چراکه در صورت مشاهده با مراکز متخلف برخورد خواهیم کرد.

معاون فرماندار قائمشهر در پایان گفت: متاسفانه در اجرای مواد ۱۵ و  ۱۶ در سطح شهرستان با مشکلاتی مواجه بودیم که در حال حاضر به دنبال رفع این مشکل هستیم تا یک به یک به اقدام مشترک و قانونی برسیم.

photo_2016-04-16_15-08-31

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز