در پارلمان محلی قزوین تصویب شد؛

هدیه مجموعه مدیریت شهری به سه هزار معلم قزوینی

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۸:۰۰
کد خبر: ۳۹۳۲۵۹
هدیه مجموعه مدیریت شهری به سه هزار معلم قزوینی
پارلمان محلی قزوین با لایحه 750میلیون ریالی هدیه مجموعه مدیریت شهری به سه هزار معلم قزوینی و نواحی منفصل شهری موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فرج الله فصیحی رامندی رییس پارلمان محلی قزوین در جلسه شورا که در تالار مردم برگزار شد، اظهارداشت: لایحه شهرداری قزوین برای مساعدت و هدیه 750میلیون ریالی برای سه هزار معلم قزوینی و نواحی منفصل شهری به مناسبت 12اردیبهشت ماه مطابق با روز معلم، به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین به شهرداری مأموریت داده شد ظرف 45روز لایحه ای در رابطه با شیوه نامه و نحوه مساعدت مالی به نهادها و دستگاههای دولتی و غیردولتی را تدوین نماید تا بتوانیم با ساز و کار مشخص و تعیین شده ای اقدام کنیم.

رییس شورا تصریح کرد: در این جلسه در رابطه با نحوه توزیع این رقم در بین معلمان قزوین بحث و تبادل نظر شد که در قدم اول این مقدار به اداره کل آموزش و پرورش داده می شود، اما اعضای پارلمان محلی، اطلاع رسانی این مساعدت از سوی مجموعه مدیریت شهری به تک تک معلمان را از سوی متولیان امر، ضروری دانستند.

اعضای شورای اسلامی شهر در ادامه جلسه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و مقام معلمان را فراتر از هدیه های مالی که برای آنان درنظر گرفته می شود، دانستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز