استاندار کرمانشاه در مراسم روز ارتش:

ارتش کارنامه ای پرفروغ و درخشان دارد.

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۱:۴۵
کد خبر: ۳۹۳۶۲۴
ارتش کارنامه ای پرفروغ و درخشان دارد.
آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امام جمعه،استاندار و فرماندهان ارشد نیروهای نظامی استان با شکوه خاصی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه،استاندار کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک و تهنیت بمناسبت روز ارتش در سخنانی گفت:وقتی به  کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نگاه می کنیم با کارنامه ای پرفروغ و درخشان مواجه می شویم و در آن روزهای سخت،  مبارزات انقلاب ایران زمانی به پیروزی رسید که همافران نیروی هوایی با امام خمینی (ره) بیعت و همبستگی خود را با امام و آرمان های انقلاب اعلام داشتند.

دکتر رازانی اظهار داشت: مردم این منطقه بواسطه مرزی بودن و نقش مستقیمی که در دوران جنگ داشتند با رشادت های ارتش در دوران مختلف آشنا هستند و تقدیم48هزار شهید بوسیله این نیرو نشانگر رشادت و وفاداری آنها به کشور و آرمان های انقلاب است.

وی به نقش هوانیروز در دفاع از کیان کشور اشاره کرد و افزود: پایگاه هوانیروز کرمانشاه محل خدمت شهیدان بزرگی چون شهید شیرودی است که  در عملیات بازی دراز نقش بسیار بزرگی ایفا کرد و نامشان در تاریخ انقلاب برای همیشه زنده خواهند ماند و ما نیز باید از این رشادت ها تجلیل و در تقویت قوای نظامی تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه سپاه و ارتش را دو بازوی انقلاب ذکر کرد و گفت: این دو بازوی قوی و پرتوان در دوران دفاع مقدس توانستند پابه پای هم و در کنار هم  از کشور اسلامیمان دفاع کنند.

دکتر رازانی در پایان افزود: کشور ما همواره محل طمع دشمنان بوده است و اکنون نیز دشمنان به دنبال لطمه زدن به آن هستند پس بنابراین باید وحدت و یکپارچگی  و قدرت نظامی خود را حفظ کنیم تا به این مملکت آسیبی نرسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز