با اضافه شدن ۵۰ دستگاه کامیونت حمل زباله به ناوگان خدمات شهری؛

فاز دوم طرح جامع خودرویی خدمات شهری تبریز اجرا می شود

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۸:۱۹:۲۹
کد خبر: ۳۹۳۶۶۸
فاز دوم طرح جامع خودرویی خدمات شهری تبریز اجرا می شود
نجفی به برنا گفت: طرح جامع خودرویی خدمات شهری تبریز در فاز دوم با اضافه‌شدن 50 دستگاه کامیونت حمل زباله مکانیزه با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال ادامه می‌یابد.

شهردار تبریز از الحاق 50 دستگاه کامیونت حمل زباله به ناوگان خدمات شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صادق نجفی افزود: طرح جامع خودرویی خدمات شهری تبریز در فاز دوم با اضافه‌شدن 50 دستگاه کامیونت حمل زباله مکانیزه با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال ادامه می‌یابد.

وی با بیان این‌که در راستای ادامه تجهیز ناوگان خدمات موتوری شهرداری تبریز به انواع ماشین آلات سبک و سنگین مکانیزه، اجرای فاز دوم طرح جامع خودرویی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در این مرحله 50 دستگاه از کامیونت های حمل زباله که دارای ویژگی های منحصر به فردی در امورات حوزه خدمات شهری است به مجموعه ماشین آلات شهرداری تبریز اضافه می شوند.

وی افزود: این دستگاه ها به دلیل طراحی اصولی کارشناسان سازمان خدمات موتوری و بهره گیری از توان تولیدی داخل استان دارای کارکردهای موثرتری نسبت به کامیونت های قدیمی هستند.

شهردار تبریز، افزایش ظرفیت حمل زباله، جلوگیری از اصطکاک بیش از حد در حمل زباله و نخاله، تجهیز کامیونت ها به مخازن مجزای شیرابه، طراحی بدنه برای نمایش تبلیغات شهری و پیام های آموزشی، تخلیه آسان و ایمنی بالا را از جمله تفاوت های فنی این دستگاه ها نسبت به کامیونت های قدیمی عنوان کرد.

نجفی با اشاره به اینکه عمر مفید این کامیونت ها از سه سال به بیش از 6 سال افزایش یافته و دلیل این امر تغییر کاربری این خودروها از سرعتی به قدرتی است، گفت: کاهش 30 درصدی هزینه های این کامیونت ها نسبت به خودروهای مشابه در سایر استان ها از دیگر مزایای این دستگاه ها بشمار می رود.

شهردار تبریز با اشاره  به اعمال سیاست های توسعه ای جدید در سازمان های زیرمجموعه شهرداری تبریز و اجرای طرح های مختلف از جمله طرح جامع خودروئی برای تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری شهرداری تبریز، گفت: این روند تا رسیدن به نقطه مطلوب تداوم داشته و به زودی کامیونت های زباله کش مکانیزه در اختیار مناطق و حوزه های مربوطه قرار خواهند گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز