هاشمی بمناسب میزبانی سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در تهران گفت:

دستگاه های اجرایی برای برپایی این واقعه مهم در این مقطع حساس وارد شوند

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۷:۰۴:۰۱
کد خبر: ۳۹۳۶۷۱
دستگاه های اجرایی برای برپایی این واقعه مهم در این مقطع حساس وارد شوند
استاندار تهران گفت:‌ همه دستگاه های اجرایی قانونا و شرعا وظیفه دارند با قدرت برای برپایی بهتر این واقعه مهم در این مقطع حساس وارد شوند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، نشست هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در تهران با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان برگزار کننده مسابقات و برخی معاونان استانداری و مدیران استانی برگزار شد.

استاندار تهران در این نشست با تاکید براینکه  وظایف دستگاه های استان برای برگزاری مسابقات قرآنی باید مشخص شود گفت:‌ تدابیر امنیتی از سوی معاونت امنیتی استانداری و تدابیر ترافیکی از سوی راهنمایی و رانندگی استان اتخاذ می شود.

وی با اشاره به اینکه ‌فرمانداری تهران با همکاری نیروی انتظامی و سپاه در برگزاری مراسم و تامین امکانات لازم همکاری دارند عنوان کرد:همه دستگاه های اجرایی قانونا و شرعا وظیفه دارند با قدرت برای برپایی بهتر این واقعه مهم در این مقطع حساس وارد شوند.

هاشمی گفت:‌برنامه ریزی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در تهران برای سه مقطع افتتاحیه، زمان برگزاری مسابقات و روز اختتامیه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت پوشش مسابقات از طریق صدا و سیما تصریح کرد:‌لازم است وظایف و تکالیف هریک از دستگاه ها در برگزاری مسابقات قرآنی مشخص شود.

استاندار تهران  بر استفاده از نیروی بسیج و حضور قوی آموزش و پرورش در مراسم تاکید کرد و گفت:‌ برای شهرستان های استان تهران نیز سهمیه ای جهت حضور در مسابقات در نظر گرفته شود. 

هاشمی در پایان به لزوم برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی قرآن در 22 تا 28 اردیبهشت ماه اشاره و عنوان کرد:‌ تلاش کنیم تا مسابقات امسال باشکوهتر از سال های گذشته در تهران برگزار شود و اینجا پایتخت کشور است و جلوه مسابقات در تهران باید قوی تر باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز