مدیر کل آموزش و پرورش لرستان :

توسعه تسهیلات رفاهی به فرهنگیان مهمترین مطالبه آموزش و پرورش از بانک هاست

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۶:۰۷
کد خبر: ۳۹۳۸۴۱
توسعه تسهیلات رفاهی به فرهنگیان  مهمترین مطالبه آموزش و پرورش از بانک هاست
تکریم و توسعه تسهیلات رفاهی به فرهنگیان مهمترین مطالبه آموزش و پرورش از بانک هاست

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در دیدار مدیر عامل بانک صادرات لرستان گفت : شغل معلمی شریف ترین شغلی است که حاصل و برآیند آن تربیت انسانهاست .

گودرز کریمی فر عنوان کرد: تکریم و توسعه تسهیلات رفاهی به فرهنگیان مهمترین مطالبه آموزش و پرورش از بانک هاست و هر بانک یا موسسه ای که بتواند خدمات بهتری را به فرهنگیان ارائه دهد مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود : فرهنگیان قشر عظیمی از کارکنان دولت را شامل می شوند و افتتاح حساب فرهنگیان در هر موسسه یا بانکی می تواند منافع متقابلی را به دنبال داشته باشد ،لذا در شرایطی که بانک ها  به دنبال جذب مشتری هستند خدمات بهتر و مطلوب تر بانک ها به فرهنگیان در تداوم همکاری آموزش و پرورش  تاثیر گذار است .

همچنین دراین دیدار مدیر عامل بانک صادرات لرستان با اشاره به توفیقات این بانک در عرصه های مختلف تصریح کرد : این بانک آمادگی دارد تا تسهیلات لازم را در اختیار فرهنگیان قرار دهد .

صالح پور بیان کرد : بانک صادرات خود را ملزم می داند تا با تکریم شان و جایگاه فرهنگیان به دنبال اختصاص تسهیلات رفاهی به آنان باشد .

لازم به ذکر است در ادامه دریکوند  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ، ساکی  رئیس  اداره  تعاون و امور رفاهی و نجم سهیلی رئیس امور مالی آموزش و پرورش لرستان  هم بر پیگیری آموزش و پرورش برای خدمات رسانی بهتر به فرهنگیان به ویژه بازنشستگاه تاکید کردند و خواستار توجه بیشتر بانک صادرات به ارائه تسهیلات رفاهی به بازنشستگان شدند .

گفتنی است  در پایان مقرر شد تا آموزش و پرورش پس از بررسی شرایط بانک ها نسبت به افتتاح حساب بازنشستگان در بانکی که بیشترین خدمات را ارائه دهد ، اقدام کند . 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز