مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمان:

آموزش و پرورش، پایه و اساس اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور است

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۱:۳۰
کد خبر: ۳۹۳۹۱۹
آموزش و پرورش، پایه و اساس اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور است
مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمان گفت: آموزش و پرورش پایه و اساس اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ داریوش فخرایی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تنگاهای اقتصادی موجود در آموزش و پرورش، خاطر نشان کرد: حل مشکلات اقتصادی آموزش و پرورش در گرو همدلی ، همزبانی و مشارکت همه ی دستگاه های اجرایی است.

وی از آموزش و پرورش به عنوان پایه و اساس عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور نام برد و بر توجه ویژه به آموزش و پرورش تاکید کرد.

فخرایی با بیان اینکه  دستگاه تعلیم و تربیت کیفیت فرهنگ کشور است، گفت: اگر سیاست مداران و مسئولان سایر دستگاه های اجرایی به نقش و اهمیت این نهاد مهم در توسعه و تعالی کشور پی ببرند  و توجه  به آموزش و پرورش را در اولویت برنامه های خود قرار دهند  بسیاری از مشکلات کشور و این نهاد مهم تربیتی  مرتفع خواهد شد.

مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمان خاطر نشان کرد:  مدارس آسان ترین مسیر پیاده کردن اهداف  اقتصاد مقاومتی در جامعه  هستند و دانش آموزان می توانند نقش مهمی در فرهنگ سازی این مهم در کشور ایفا کنند.

داریوش فخرایی با اشاره به منابع درون سازمانی و برون سازمانی آموزش و پرورش بر تشکیل کمیته شناسایی ظرفیت های در آمدی آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش اساس خلاقیت، نوآوری و پیشرفت همه ی دستگاه های دولتی و غیر دولتی است که توجه به آن لازمه موفقیت و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است.

 فخرایی توجه به آموزش و پرورش کشور را ضرورتی انکارناپذیر دانست و اظهار کرد: عدم توجه به آموزش و پرورش آسیب های جبران ناپذیری  به جامعه وارد خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز