مدیر کل ورزش و جوانان استان :

ظرفیت های ورزشی و توانمندی های شهرستان شیروان با برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی معرفی می شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۸:۴۶
کد خبر: ۳۹۴۸۵۱
ظرفیت های ورزشی و توانمندی های شهرستان شیروان با برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی معرفی می شود
جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگ پیاده روی خانوادگی "صبح و نشاط" با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان شیروان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگ پیاده روی خانوادگی در قالب برنامه صبح و نشاط در شهرستان شیروان با حضور امین رشید لمیر مدیر کل ورزش و جوانان استان، عباس صفایی فرماندار، مجید جودت رئیس هیئت همگانی و علی خالق زاده رئیس ورزش و جوانان شهرستان شیروان و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری شهرستان شیروان برگزار شد.
 
امین رشید لمیر مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در این نشست گفت: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی باعث شناسایی ظرفیت های ورزشی شهرستان شیروان خواهد شد و ظرفیتی مناسب برای این شهرستان آماده  می شود تا مسئولین شهرستان بتوانند توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان را معرفی کنند.
 
وی اضافه کرد: چنانچه در این رویدادهای مهم نیروهای انسانی و مسئولان مربوطه وحدت و انسجام داشته باشند خروجی خوبی را مشاهده خواهیم کرد.
 
عباسعلی صفایی فرماندار شهرستان شیروان نیز در این نشست گفت: این همایش روز سوم اردیبهشت ماه  راس ساعت 6 صبح از میدان انقلاب این شهرستان آغاز می شود و مسیر پیاده روی نیز از خیابان سعدی به سمت میدان کوهنورد آغاز و تجمع در شیرکوه صورت می گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه همایش‌های بزرگ پیاده روی خانوادگی در مناسبتهای مختلف با حضور گرم و با استقبال پرشور خانواده‌ها در این شهرستان برگزار شده است گفت: انتظار می‌رود در این برنامه کشوری جامعه ورزش و جوانان و مردم ورزش دوست شهرستان همچون سنوات قبل استقبال بی نظیری از خود نشان دهند و با حضور خود شکوهی دیگر بیافرینند.
 
صفایی گفت: این همایش فرصت مغتنمی است که توانمندی های شهرستان در حوزه اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، دانشگاهی و کسب موفقیت ها و المپیادها چهره ها و افراد شاخص به نمایش گذاشته شود.
 
مجید جودت رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان خراسان شمالی نیز در این همایش گفت: برای برگزاری این پیاده روی 12 کمیته جذب اسپانسر، امنیت، اطلاع رسانی و تبلیغات، پزشکی و اورژانس، بانوان، پشتیبانی و تدارکات بازرسی و نظارت، فرهنگی، هیئت های ورزشی، ثبت نام، کمیته روستایی و تشریفات تشکیل شده است.
 
وی از استقبال خوب جامعه ورزش و جوانان از این مراسم خبر داد و گفت: تا کنون بیش از 20 هزار نفر به مراکز ثبت نام مراجعه کرده اند و امیدواریم شاهد حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان در این برنامه کشوری باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز