نماینده ولی فقیه در لرستان:

جدی گرفتن امر مهم سلامت ضامن سعادت دنیا و آخرت بشر است

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۲:۳۰:۰۵
کد خبر: ۳۹۵۱۱۰
جدی گرفتن امر مهم سلامت ضامن سعادت دنیا و آخرت بشر  است
آیت اله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم بصدا درآمدن زنگ سلامت در اولین روز از هفته سلامت، جدی گرفتن امر مهم سلامت را ضامن سعادت در دنیا و آخرت دانسته و برآن تاکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،نماینده ولی فقیه در لرستان در این آئین با شکوه که امروز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه با حضور دکتر ساکی رئیس دانشگاه،  حجت الاسلام مهدی مرادیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه معاونین، مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران آموزش و پرورش لرستان و با همکاری شایسته خانم بسطامی مدیر تلاشگر مدرسه شاهد برگزار شد گفت: سلامت یکی از نعمت های بی شمار مادی و معنوی عطا شده ی خداوند متعال به بشر است که نمی توان با معیارهای مادی قیمتی برآن گذاشت ولی مردم تا زمانی که بیماری ندارند به قدر و اهمیت سلامتی واقف نیستند.

میرعمادی سلامت را عامل رشد، تعالی و رسیدن به کمال دانسته و تصریح کرد که زندگی ، علم، عقل، عبادت و هرچیز دیگری بدون سلامت برای بشر بی معنا بوده و ارزشی ندارد.

نماینده ولی فقیه افزود: در هیچ دینی به اندازه اسلام به سلامت تاکید نشده و نماز ، روزه، غسل و دهها فریضه دیگر همه برای امر سلامت واجب شده اند و لذا امر مهم سلامت باید در اولویت برنامه های دست اندرکاران سلامت قرار گیرد تا با نسلی سالم، جامعه ای سالم داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز