خدمات مراکز بهزیستی استان ایلام رایگان شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۵:۱۵
کد خبر: ۳۹۵۸۹۱
خدمات مراکز بهزیستی استان ایلام رایگان شد
مدیرکل بهزیستی استان ایلام از رایگان شدن خدمات مراکز این اداره کل به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-فرهاد قیصربیگی مدیرکل بهزیستی استان ایلاماعلامکرد: عموم مردم می توانند از امروز تا پایان هفته به مرکز مشاوره حضوری دولتی این اداره کل واقع در چهار راه ربابه کمالی و مرکز جامع توانبخشی مراجعه و از خدمات این مراکز برخوردار شوند.
وی خدمات این مرکز را شامل مشاوره ژنتیک، روانشناختی، تحصیلی و خانوادگی و خدمات مرکز جامع توانبخشی را نیز گفتار درمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، فیزیوتراپی و غیره اعلام کرد و گفت: این اقدام با هدف ارتقای سلامت روحی مردم انجام شده است.

وی تعداد مراکز مشاوره این استان را 21 مرکز اعلام کرد و افزود: با هدف ارائه هر چه بیشتر خدمات مشاوره ای پارسال هفت مرکز مشاوره جدید در این استان راه اندازی شده است.
قیصربیگی با بیان اینکه اختلافات خانوادگی عمده ترین و بیشترین علت مراجعه مردم این استان به مراکز مشاوره بهزیستی در طول سال است، یادآور شد: مجموع مراجعان به مراکز مشاوره بهزیستی در سال گذشته هفت هزار و 140 نفر بوده که عمده ترین مشکلات آن اختلافات خانوادگی و زناشویی بوده است. 
وی ادامه داد: از این شمار چهار هزار و 810 نفر به صورت حضوری و دو هزار و 330 نفر نیز به صورت غیر حضوری (تماس با خط تلفنی 1480) به این مرکز مراجعه و تربیت فرزند، مشکلات تحصیلی، اضطراب، افسردگی، اعتیاد و غیره از دیگر مشکلات این مراجعان بوده است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز