ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺍﺯ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏ:

سهم صفر درصدی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات ۱۵۰ میلیاردی صندوق حمایت از توسعه صنایع الکترونیک!

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۴:۵۳
کد خبر: ۳۹۶۸۶۱
سهم صفر درصدی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات ۱۵۰ میلیاردی صندوق حمایت از توسعه صنایع الکترونیک!
ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺍﺯ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏ از سهم صفر درصدی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات 150 میلیارد تومانی سال گذشته صندوق حمایت از توسعه صنایع الکترونیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازیاسوج؛علی وحدت در نشست با مسئولان صنعتی و فعالان این عرصه در کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون پژوهشی وزیر صنایع و معادن برگزار شد با اشاره به اهمیت صنایع الکترونیک اظهار کرد: صنعت الکترونیک هسته اصلی صنایع پیشرفته در کشور است.

این مسئول گفت: در سال گذشته از سوی این صندوق 150 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و 40 میلیارد تومان نیز ضمانت‌نامه صادر گردید.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک افزود: اما کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته از تسهیلات این صندوق سهم صفر درصدی داشت.

وی افزود: دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری می‌توانند با مراجعه به وب سایت این صندوق از تسهیلات آن استفاده کنند.

وحدت بیان کرد: این صندوق در دو محور خدمات ارائه می‌کند که یکی صدور ضمانت‌نامه بدون نیاز به سپرده‌گذاری است و دیگری اعطای تسهیلات با نرخ 6 تا 18 درصد بوده که در بخش‌های مختلف تولیدی و توسعه تولید قابل پرداخت است.

این مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه هرچند ممکن است در این استان صنایع الکترونیک وجود نداشته باشد اما صنایع دیگر می‌توانند از تسهیلات صندوق استفاده کنند، اظهار کرد: سایر واحدهای تولیدی در استان و در شهرک‌های صنعتی هم می‌توانند برای ارتقای سطح کارآمدی و وام نوسازی ماشین‌آلات و همچنین اتوماسیون از تسهیلات صندوق استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز